    From: "PP" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: DVB-T
    Date: Thu, 17 Sep 2009 22:55:04 +0200

    > A co do ceny zestawów do odbioru telewizji DVB-T vs. SAT, to zapowiadane
    > dopłaty do odbiorników DVB-T miały być wyższe niż w tej chwili cena
    > kompletnego zestawu do odbioru z satelity (<200zł).

    Chyba nie do końca, gdzie masz kompletne zestawy HD po 200zł?
    Kupiłbym kilkanaście w tej cenie, własnie szukałem dziś taniego tunera z
    MPEG4 i zaczynają się koło 350zł do tego miska i reszta.
    Następne pytanie to sławetne karty, jakoś nikt nie mówi w jakim systemie
    będą kodować płatne, i co kupię sobie wypasiony tuner z dyskiem do
    nagrywania >1000 a potem się okaże że nie ten system.
    Na łapu capu to zrobili choć sama idea jest słuszna, conajmniej kilkanaście
    procent ludzi ma kłopot z sygnałem naziemnym a abonament płaci.
    Piotr