  • Data: 2009-09-19 07:43:24
    Temat: Re: DVB-T
    Od: "PP" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mylisz sie.

    Jesteś bardzo oszczędny w słowach, w czym się mylę ??
    1) że numer karty PC jest przywiązany do numeru czytnika w tunerze? sprobuj
    włożyć kartę do innego i sprawdź
    2) wyciągnij kartę z PC i zobacz czy cokolwiek nawet FTA jesteś w stanie
    oglądnąć ( nowych tunerów nie znam, w starych było włóż kartę.... )
    3) jesteś pewien że jak kupisz tuner z Nagrą to polecą Ci programy kodowane
    dla przykładu w Conaxie , to wrzuć kartę TV na kartę do tunera PC i sprawdź
    Nie mówię o robieniu cudów ze starymi tunerami i przeprogramowywaniem ich na
    czytanie wszystkiego, idę do klienta montuję sprzęt i ma działać, nie mam
    ochoty i potrzeby mówić klientowi że tu podepniemy kabelek i wymienimy
    oprogramowanie a potem sprzedawca mówi, nie działa, wasz problem, utrata
    gwarancji.
    Powtarzam to co myślę, to jest chwyt poniżej pasa, jak się planuje dokładać
    kodowane pakiety to wypada ogłosić wymagania sprzętowe.
    Piotr