  • 11. Data: 2010-02-27 13:03:34
    Temat: Re: DPP 3.8
    Od: Pirate <p...@g...pl>

    Pirate pisze:

    > Nie wiem czemu jak zwykle błąd przy uruchomieniu
    >
    > "Failed to expand the files"
    >
    > Nazwa pliku dpp380en.exe
    >

    > Pozdrowienia
    > Piratee
    zmieniłem na nazwę wewnętrzną "UPWCore.exe"
    i poszło

    Pozdrowienia
    Piratee

  • 12. Data: 2010-02-27 13:04:44
    Od: Pirate <p...@g...pl>

    XX YY pisze:

    > czy w manuala w j polskim jest napisane cos wiecej niz w angielskim ?

    Nie porównywałem

    ale jest po polsku opis oprogramowania nawet ładnie zrobione ;]

    Pozdrowienia
    Piratee

  • 13. Data: 2010-02-27 15:45:02
    Od: Pirate <p...@g...pl>

    Lol pisze:
    > DPP 3.8 już mozna pobierać z http://www.usa.canon.com/
    >
    > Z nowości - obracanie. Generalnie działa ;)

    Jakoś odwracania o dowolny kąt nie mogę znaleźć :((

    W lewo i w prawo było w starszych wersjach

    Pozdrowienia
    Piratee

  • 14. Data: 2010-02-27 17:42:25
    Od: JD <j...@g...com>

    On 27 Lut, 11:37, XX YY <f...@g...com> wrote:

    > wczoraj napisalam do PM - otrzymalem idiotyczna odpowiedz ,odpisalem

    Zdecyduj się na jakąś płeć.

    A może z tego konta korzysta kilka osób:
    cham, żona chama, dzieci chama

    --
    JD

  • 15. Data: 2010-02-27 18:17:12
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 27 Feb., 18:42, JD <j...@g...com> wrote:

    > Zdecyduj się na jakąś płeć.
    >
    > A może z tego konta korzysta kilka osób:
    > cham, żona chama, dzieci chama
    >
    > --
    > JD

    i zobaczcie sami

    zawsze znajdzie sie jakis buc ktory szuka zaczepki.
    potem macie pretencje ze sie rewanzuje.

    jesli czujesz sie rozczarowany gdyz lubisz robic za dziewczynke to
    zycze doglebnych przyjemnosci.

    mysle ze czas sie z tej grupy odmeldowac . paru kutasow pokroju JD ,
    ale byli i inni - na szczescie sie wykruszyli powoduja ze obecnosc
    tutaj to tarzanie sie w g.
    po co to komu , tym bardziej ze zaczyna wciagac rodzine , sa
    nieprzekraczalne granice , nawet tutaj.

    pa . pa.

  • 16. Data: 2010-02-27 18:31:42
    Od: JD <j...@g...com>

    On 27 Lut, 19:17, XX YY <f...@g...com> wrote:

    > mysle ze czas sie z tej grupy odmeldowac .

    Nie liczę na to, że dotrzymasz słowa

    > pa . pa.

    Oby

  • 17. Data: 2010-02-27 18:37:33
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 27 Feb 2010 10:31:42 -0800 (PST), JD napisał(a):

    > Nie liczę na to, że dotrzymasz słowa

    Nie dotrzyma. Jedyne w czym jest dobry, to w mijaniu się z prawdą.

    > Oby

    Oby. Ale pewnie co najwyżej zmieni nicka dla niepoznaki, a jak będzie miał
    olśnienie to może ewentualnie maila.

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 18. Data: 2010-02-27 20:05:07
    Od: JD <j...@g...com>

    On 27 Lut, 19:37, Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>
    wrote:

    > Nie dotrzyma. Jedyne w czym jest dobry, to w mijaniu się z prawdą.

    > Oby. Ale pewnie co najwyżej zmieni nicka dla niepoznaki, a jak będzie miał
    > olśnienie to może ewentualnie maila.

    Rozpoznamy go po błędach ortograficznych,
    i niezdecydowaniu płciowym :)

    JD

  • 19. Data: 2010-02-27 20:12:26
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Użytkownik "Pirate" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jakoś odwracania o dowolny kąt nie mogę znaleźć :((
    >
    > W lewo i w prawo było w starszych wersjach
    >

    > Pozdrowienia
    > Piratee

    ALT+C, suwaczek Angle..

    --
    Lol

  • 20. Data: 2010-02-27 21:33:39
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 27 Feb 2010 12:05:07 -0800 (PST), JD napisał(a):

    > Rozpoznamy go po błędach ortograficznych,
    > i niezdecydowaniu płciowym :)

    Nazywasz to błędami ortograficznymi? To chyba, hmm... zbyt łagodne
    określenie :)

    A niezdecydowanie płciowe to chyba ostatnio mu/jej się przypałętało :)