  • 1. Data: 2010-02-27 10:08:07
    Temat: DPP 3.8
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    DPP 3.8 już mozna pobierać z http://www.usa.canon.com/

    Z nowości - obracanie. Generalnie działa ;)

    --

    Lol

  • 2. Data: 2010-02-27 10:09:13
    Temat: Re: DPP 3.8
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 27 Feb., 11:08, "Lol" <l...@l...pl> wrote:
    > DPP 3.8 ju mozna pobiera z  http://www.usa.canon.com/
    >
    > Z nowo ci - obracanie. Generalnie dzia a ;)
    >
    > --
    >
    > Lol

    wreszcie !
    zaraz sciagam - to czego mi brakowalo.

  • 3. Data: 2010-02-27 10:33:40
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 27 Feb., 11:09, XX YY <f...@g...com> wrote:

    > wreszcie !
    > zaraz sciagam - to czego mi brakowalo.

    sciagnalem

    dziala

    ale jak zwykle pod vista sa bledy , na szczescie na tyle glupie ze
    mozna tym pracowac.
    np po obrocie wg dowolnie wybranego srodka obrotu i wcisnieciu ok
    obraz znika.
    nie ma podgladu.

  • 4. Data: 2010-02-27 10:37:40
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 27 Feb., 11:33, XX YY <f...@g...com> wrote:

> [...]
    > mozna tym pracowac.
    > np  po obrocie  wg dowolnie wybranego srodka obrotu i wcisnieciu ok

    okazuje sie ze bylem optymista.
    podglad znika.
    po dokonaniu obrotu wg dowolnego srodka obratu nie mozna otworzyc
    zdjecia.
    pojawia sie jednolita barwa.
    a wiec bug.

    wczoraj napisalam do PM - otrzymalem idiotyczna odpowiedz ,odpisalem
    ponownie teraz autorzy poprawiaja PM

    wypada napisac do canona.
    ale nie chce mi sie.

  • 5. Data: 2010-02-27 10:52:00
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

> [...]
    > mozna tym pracowac.
    > np po obrocie wg dowolnie wybranego srodka obrotu i wcisnieciu ok

    W koncu to wersja dwucyfrowa programu - nowa funkcjonalnosc = nowe bledy ;).
    Niby mysleli tez o systemach Vista i Windows 7, ale najwyrazniej niezbyt
    internsywnie.

    --
    Lol

  • 6. Data: 2010-02-27 10:59:46
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 27 Feb., 11:52, "Lol" <l...@l...pl> wrote:

> [...]
    > Niby mysleli tez o systemach Vista i Windows 7, ale najwyrazniej niezbyt

    w miedzy czasie rozpracowalem ten blad.
    rzeczywiscie glupia sprawa - nie przewidzieli.
    ale wiedzac o tym mozna go unikac.

    to byla jedyna funkcja ktorej mi brakowalo - obrot o dowolny kat ,
    choc tak na prawde za wygodne to nie jest.

    poziomowanie za pomocy kreski jak np w ltr jest duzo wygodniejsze.
    ale to juz jest jednak duze ulatwienie.

  • 7. Data: 2010-02-27 12:27:44
    Od: Pirate <p...@g...pl>

    Lol pisze:
    > DPP 3.8 już mozna pobierać z http://www.usa.canon.com/
    >
    > Z nowości - obracanie. Generalnie działa ;)

    Witam
    Ciekawe kiedy w końcu będzie polska wersja językowa.

    Są manuale do DPP w pdf-ie o czym Canon Polska nic nie wie ;]

    Pozdrowienia
    Piratee

  • 8. Data: 2010-02-27 12:56:47
    Od: Pirate <p...@g...pl>

    Lol pisze:
    > DPP 3.8 już mozna pobierać z http://www.usa.canon.com/
    >
    > Z nowości - obracanie. Generalnie działa ;)

    Nie wiem czemu jak zwykle błąd przy uruchomieniu

    "Failed to expand the files"

    Nazwa pliku dpp380en.exe

    Pozdrowienia
    Piratee

  • 9. Data: 2010-02-27 12:59:49
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 27 Feb., 13:56, Pirate <p...@g...pl> wrote:
    > Lol pisze:> DPP 3.8 już mozna pobierać z  http://www.usa.canon.com/

    > Nie wiem czemu jak zwykle błąd przy uruchomieniu
    >
    > "Failed to expand the files"
    >
    > Nazwa pliku dpp380en.exe
    >
    > Pozdrowienia
    > Piratee

    chyba masz otwarty propgram.

    jesli tak to zamknij

  • 10. Data: 2010-02-27 13:00:15
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 27 Feb., 13:27, Pirate <p...@g...pl> wrote:

> [...]
    > Ciekawe kiedy w końcu będzie polska wersja językowa.
    >
    > Są manuale do DPP w pdf-ie o czym Canon Polska nic nie wie ;]

    czy w manuala w j polskim jest napisane cos wiecej niz w angielskim ?