  • 31. Data: 2011-03-29 11:08:57
    Temat: Re: DPI
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 28/03/2011 18:10, ...:::fi$her:::... wrote:
    > Wszystko wyszło ok
    > odnośnie roziarów fotki,
    > już osobna sprawa dobrego zrobienia zdjęcia.
    > Chociaż do legitymacji przyjęli (chociaż jasność im trochę nie
    > podpasowała więc do urzędu z fotką
    > małego już nie odważyłem się jechać).
    > Problem w tym że na ścianie wychodzą cienie,
    > mimo tego że tkz tło oświetlam może zasłabym światłem,
    > gdzieś wyczytałem by kartką przysłonić flesza, ale znowu
    > zdjęcie nie wychodzi a niestety aparat nie ma opcji kierunkowania
    > flesza,
    > niewiem czy da się zrobić taką fotke bez jakiegoś specjalnego sprzętu,

    Robiłem dzieciakowi do polskiego i brytyjskiego paszportu - białe
    prześcieradło, dzieciak usiadł przy panoramicznym oknie (więc oświetlony
    z trzech stron), bez problemu z cieniami.

    Wbudowaną lampę możesz skierować na sufit aliminiową folią kuchenną,
    zanim kupiłem porządną lampę zrobiłem tak kilkadziesiąt fotek i poza
    upierdliwością trzymania takiej konstrukcji - efekty są identyczne.
    Dobrze tylko podnieść siłę błysku jeśli twój aparat ma taką opcję.

    Kamil

  • 32. Data: 2011-03-29 11:10:35
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 28/03/2011 22:19, Marek Dyjor wrote:

    > zmienić laboratorium...
    >
    > najlepiej an samoobsługę e w jakimś MM czy Saturnie :)

    Tutaj powinno chyba być ";)"..

    Kamil

  • 33. Data: 2011-03-29 11:21:22
    Od: Digit <d...@p...bez.spamu.onet.pl>

    > Mieszkasz w Danii, zarabiasz w Danii i przeliczasz na złotówki? Eh..

    Wiesz...
    Znam wiele ciekawszych zastosowan dla 600 DKK, nie mowiac o czasie jaki
    musialbym spedzic szukajac fotografa ktory to zrobi, fotograf najblizej nas
    nie chcial sie tego podjac, a jezdzenie po miescie i szukanie innego z
    niemowlakiem w srodku zimy do przyjemnych nie nalezy. A w domu zejelo mi to
    15 minut, a jedyny koszt to wykonanie odbitki (4 foto na jednej 10x15).

    Zreszta to ciekawe ze Ciebie to tak boli ze zaoszczedzilem ?
    Dunczycy jak tylko moga to pojada na drugi koniec miasta do sklepu by
    zaoszczedzic kilka koron, mam czasem wrazenie, ze pogon za promocjami to
    ich rozrywka, mimo iz wcale nie zarabiaja malo. A moze wlasnie to jest
    powod wzglednie dobrej pozycji materialnej dunczykow?

    Pozdrawiam i EOT
    Darek

  • 34. Data: 2011-03-29 11:45:46
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 29/03/2011 12:21, Digit wrote:

> [...]
    > ich rozrywka, mimo iz wcale nie zarabiaja malo. A moze wlasnie to jest
    > powod wzglednie dobrej pozycji materialnej dunczykow?

    Nie boli mnie nic, śmieszy jedynie przeliczanie czegokolwiek na inne
    waluty.

    Mieszkasz w namiocie, bo domy droższe niż w Polsce?

    Kamil

  • 35. Data: 2011-03-29 12:02:12
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Tue, 29 Mar 2011 12:45:46 +0100, Kamil <k...@s...com> wrote:

    >Nie boli mnie nic, śmieszy jedynie przeliczanie czegokolwiek na inne
    >waluty.

    Hmm, to są polskie grupy i tu się podeje ceny w złotówkach. Czy to nie
    jest oczywiste?
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 36. Data: 2011-03-29 16:37:09
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kamil wrote:

    > Tutaj powinno chyba być ";)"..

    nie nie ;-)

    tylko całkiem serio...

    W Krakowie z labie w Saturnie otrzymuje sie dobre odbitki w takim formacie
    jakim sie chce.

  • 37. Data: 2011-03-29 16:53:42
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-03-29 13:45:46 +0200, Kamil <k...@s...com> said:

    > Mieszkasz w namiocie, bo domy droższe niż w Polsce?

    A możesz se dać na luz? Co Cię to obchodzi?
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2011-03-30 09:13:43
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 29/03/2011 17:37, Marek Dyjor wrote:

    > nie nie ;-)
    >
    > tylko całkiem serio...
    >
    > W Krakowie z labie w Saturnie otrzymuje sie dobre odbitki w takim
    > formacie jakim sie chce.

    Mowisz o samoobslugowej maszynce? No to jakis ewenement, bo kilku
    probowalem (wiekszosc to kodak i to pewnie ten sam model w srodku) i
    zawsze cos nie teges bylo.

    Kamil

  • 39. Data: 2011-03-30 09:54:52
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Kamil napisał(a):

    > Mowisz o samoobslugowej maszynce? No to jakis ewenement, bo kilku
    > probowalem (wiekszosc to kodak i to pewnie ten sam model w srodku) i
    > zawsze cos nie teges bylo.

    Patrz punkt 3c:
    http://foto.mediamarkt.pl/index.php?m=regulamin

    --
    Mirek

  • 40. Data: 2011-03-30 10:03:52
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 30/03/2011 10:54, John Smith wrote:

    > Patrz punkt 3c:
    > http://foto.mediamarkt.pl/index.php?m=regulamin

    Ty mówisz o labie, samoobsługa wygląda tak:

    http://www.kodak.com/eknec/PageQuerier.jhtml?pq-path
    =164/7959&pq-locale=pl_PL

    i jeszcze nie widziałem kiosku, który wypluwa druki wyglądające w
    połowie tak dobrze, jak z najtańszego labu.

    Kamil