  • 41. Data: 2011-03-30 10:13:27
    Temat: Re: DPI
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Kamil napisał(a):

    > Ty mówisz o labie, samoobsługa wygląda tak:
    >
    > http://www.kodak.com/eknec/PageQuerier.jhtml?pq-path
    =164/7959&pq-locale=pl_PL

    > i jeszcze nie widziałem kiosku, który wypluwa druki wyglądające w
    > połowie tak dobrze, jak z najtańszego labu.

    Marek Ci zaproponował "samoobsługę e w jakimś MM czy Saturnie".
    Więc potwierdzam, on-line czy samoobsługowo, idzie to na tych samych maszynach w
    konkretnym, wybranym markecie, w znanej
    rozdzielczości i rozmiarach w pikselach.
    Po co się katować idiotenkioskiem, jeśli się ma wyższe wymagania?

    --
    Mirek

  • 42. Data: 2011-03-30 18:29:53
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kamil wrote:

    > Mowisz o samoobslugowej maszynce? No to jakis ewenement, bo kilku
    > probowalem (wiekszosc to kodak i to pewnie ten sam model w srodku) i
    > zawsze cos nie teges bylo.

    tam jest normalny solidny LAB a nie jakaś popierdułka Kodkodaka :)

  • 43. Data: 2011-03-30 18:32:40
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    John Smith wrote:

> [...]
    > rozmiarach w pikselach.
    > Po co się katować idiotenkioskiem, jeśli się ma wyższe wymagania?

    Dodam, że samemu można sobie ustawić sposób traktowania zdjęcia które nie
    pasuje formatem do papieru, albo powiększenie i obcięcie albo dopasowanie i
    zostawieni marginesów, można sobie też zażyczyć zdjęci z marginesami itd...

  • 44. Data: 2011-03-30 22:14:58
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Marek Dyjor napisał(a):
> [...]
    > nie pasuje formatem do papieru, albo powiększenie i obcięcie albo
    > dopasowanie i zostawieni marginesów, można sobie też zażyczyć zdjęci z

    Będąc na miejscu można jeszcze wyłączyć (domyślnie włączone) "poprawianie" zdjęć,
    czyli autokontrast i
    wyostrzanie. Niestety jak ostatnio próbowałem on-line, to się tego chyba nie dało
    ustawiać. Dodatkowym minusem
    usługi on-line była zamiana nazw plików drukowanych standardowo na odwrocie odbitki,
    na jakieś tymczasowe
    systemowe, niestety nic nie znaczące dla klienta.

    --
    Mirek