-
X-Received: by 10.140.33.107 with SMTP id i98mr396345qgi.4.1427576398490; Sat, 28 Mar
2015 13:59:58 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.140.33.107 with SMTP id i98mr396345qgi.4.1427576398490; Sat, 28 Mar
2015 13:59:58 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net!newspeer
1.nac.net!border2.nntp.dca1.giganews.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.gi
ganews.com!h15no487332igd.0!news-out.google.com!q90ni547qgd.1!nntp.google.com!q
107no186544qgd.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for
-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Sat, 28 Mar 2015 13:59:58 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <5516baa1$0$2191$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=77.95.55.202;
posting-account=E8ySPwoAAACy-t4G-YMjIiWt4FeAhtpz
NNTP-Posting-Host: 77.95.55.202
References: <mf3j7t$4f6$1@dont-email.me> <55156819$0$8389$65785112@news.neostrada.pl>
<mf4407$bg7$1@dont-email.me> <o...@l...harvard.local>
<a...@n...neostrada.pl>
<551681d4$0$2208$65785112@news.neostrada.pl>
<mf613r$bb8$1@node2.news.atman.pl>
<5516baa1$0$2191$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <4...@g...com>
Subject: Re: DPF i turbo
From: Konfabulator <k...@1...pl>
Injection-Date: Sat, 28 Mar 2015 20:59:58 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 5
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2558625
[ ukryj nagłówki ]W dieselu zazwyczaj chodzi o zapotrzebowanie na solidnego prądowego kopa by odpalił.
Zwłaszcza zimą. Na pewno nie o skok napięcia w gniazdku, a jeśli skok miałby być to w
dół, co żadnemu urządzeniu przeznaczonemu do instalacji samochodowej nie zaszkodzi,
bo w tej instalacji stale są skoki, więc napięcie się stabilizuje chociażby
kondesatorami.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.03.15 23:10 Tomasz Pyra
- 28.03.15 23:36 Adam
- 28.03.15 23:54 Marek
- 28.03.15 23:54 Marek
- 29.03.15 00:26 Tomasz Wójtowicz
- 30.03.15 09:10 Myjk
- 30.03.15 16:14 masti
- 30.03.15 16:37 Myjk
- 31.03.15 18:01 z
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=