-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin1!g
oblin.stu.neva.ru!peer02.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt
-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POST
ED!not-for-mail
Date: Thu, 18 Jun 2015 19:06:07 +0200
From: twistedme <t...@o...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.7.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: DPF ciąg dalszy
References: <556d677d$0$8386$65785112@news.neostrada.pl>
<557ddd79$0$27514$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@m...org>
<55817c20$0$27530$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@g...com>
<55818750$0$8388$65785112@news.neostrada.pl>
<e...@g...com>
<55826a48$0$27518$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@g...com>
In-Reply-To: <3...@g...com>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: avast! (VPS 150618-0, 2015-06-18), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 44
Message-ID: <5582fa81$0$8386$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 213-92-229-127.serv-net.pl
X-Trace: 1434647169 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8386 213.92.229.127:59132
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3671
X-Received-Body-CRC: 596199113
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2564708
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-06-18 o 09:16, p...@g...com pisze:
> --No ale gdzie ta dziura?
>
> gdybym to wiedzial bylbym dobrze oplacanym mechanikiem samochodowym :-)
>
> --Więc rzeczywiście zostaje chyba elektryka... Co w sumie, jak teraz tak czytam, by
nawet pasowało idealnie do takich skoków.
>
> zadnych gwaltownych ruchow :-) dokoncz najpierw temat szczelnosci ukladu
>
> --Czy ja sam mogę spróbować znaleźć ten brak masy, czy jechać do elektryka. Jak
pojadę, to co dokładnie mu powiedzieć, żeby sprawdził?
>
> dobry elektryk jest jak Yeti (przynajmniej w Szczecinie) i nie potrzeba mu nic
sugerowac poza sprawdzeniem tego czujnika ew. podmianka jesli nadal masz ten stary
>
> P.
>
Dzisiaj trochę jeździłem, podjechałem przy okazji, do jakiegoś
warsztatu, co miał szyld "Elektromechanika" i powiedział, że tak ma to
działać, podłączył do kompa, przejechaliśmy się i twierdził, że
wszystkie parametry są ok, włączył na żywo % zapełnienia filtra,
parametry czujników temperatury i coś tam jeszcze. Jak powiedziałem mu,
że zasugerowano mi, że to może być brak masy na komputerze albo
czujniku, albo gdzieś po drodze, to spojrzał na mnie jak na kosmitę...
Byłem dzisiaj też u klienta niedaleko salonu opla i rozmawiałem z
kierownikiem serwisu i powiedział, że tak ma to właśnie być i, że gdyby
tylko rosło, to znaczy, że filtr nie działa prawidłowo. % zapełnienia ma
się zmieniać dynamicznie, bo tak działa regeneracja pasywna...
Bądź tu mądry i pisz wiersze... Ilu fachowców tyle zdań. Ale akurat to
mogłoby tłumaczyć głosy osób, jak np. mój dobry znajomy w mondeo, które
przez tysiące km nie doświadczyły objawów wypalania filtra.
U mnie dzisiaj jak zacząłem monitorowanie rano 24%, za chwilę 6%, 4%,
potem skakało cały dzień w granicach tych 4-24. Teraz jak wylądowałem w
domu mam 12.
Póki, co kończę temat, bo już dostaję na głowę. Obstawiam się
komputerami i gapię się w to zamiast na drogę. Wymieniam jeszcze na
koniec olej, klocki i nie zaglądam pod maskę przez następne pół roku,
chyba, że będą się wydobywać płomienie lub jakieś piekielne dźwięki.
Jaka to ulga od 300km nie wypalać filtra :) i nawet nie wyjeździłem pół
baku, tymczasem kiedy wcześniej połówkę osiągałem w "najlepszych
czasach" przy 230-250 km od tankowania.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.06.15 19:36 Marvin
- 19.06.15 08:27 Miroo
- 19.06.15 08:47 p...@g...com
- 19.06.15 09:01 twistedme
- 19.06.15 10:53 p...@g...com
- 24.11.16 21:09 z...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie