eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDPF ciąg dalszyRe: DPF ciąg dalszy
  • X-Received: by 10.140.48.11 with SMTP id n11mr306375qga.35.1433241481664; Tue, 02 Jun
    2015 03:38:01 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.48.11 with SMTP id n11mr306375qga.35.1433241481664; Tue, 02 Jun
    2015 03:38:01 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin2!g
    oblin.stu.neva.ru!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed1.news.xs4all.nl!xs4all!newspeer1.
    nac.net!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!z60no5148450qgd.1!news
    -out.google.com!k20ni45080qgd.0!nntp.google.com!z60no5148446qgd.1!postnews.goog
    le.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 2 Jun 2015 03:38:01 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <556d677d$0$8386$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=149.243.232.3;
    posting-account=QTMqaQoAAAC2G5Sd_YAGYbGIFObIf3cF
    NNTP-Posting-Host: 149.243.232.3
    References: <556d677d$0$8386$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <d...@g...com>
    Subject: Re: DPF ciąg dalszy
    From: p...@g...com
    Injection-Date: Tue, 02 Jun 2015 10:38:01 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 20
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2563527
    [ ukryj nagłówki ]

    --Co jeszcze można zrobić?

    a co bylo zrobione ? odhaczyc mozna punkt 2 i ew. 1 choc osobiscie zainwestowalbym
    pare zeta w OPCOM-a, Opel Antara chyba podejdzie podpytaj na forum ...

    1 porzadna diagnostyka (opcom/tech 2)
    2 podmianka czujnika dpf aby wykluczyc jego awarie
    3 szukanie nieszczelnosci w ukladzie

    pozostaje punkt 3 czyli prozaiczne szukanie dziury w calym :-)

    --Ktoś wie jakie elementy jeszcze poza czujnikiem różnicy ciśnień inicjują
    rozpoczęcie procedury regeneracji?

    ECU choc jesli jestes pewien stopnia wypelnienia to on MUSI byc wiekszy niz 80% zeby
    ECU dal sygnal ... ciekawym pomyslem wydaje sie tez mozliwosc oszukania czujnika temp
    plynu chlodzacego aby dawal do ECU mniej niz 70C co tez powinno przyblokowac
    wypalanie :-)

    P.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: