-
X-Received: by 10.140.48.11 with SMTP id n11mr306375qga.35.1433241481664; Tue, 02 Jun
2015 03:38:01 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.140.48.11 with SMTP id n11mr306375qga.35.1433241481664; Tue, 02 Jun
2015 03:38:01 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin2!g
oblin.stu.neva.ru!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed1.news.xs4all.nl!xs4all!newspeer1.
nac.net!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!z60no5148450qgd.1!news
-out.google.com!k20ni45080qgd.0!nntp.google.com!z60no5148446qgd.1!postnews.goog
le.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Tue, 2 Jun 2015 03:38:01 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <556d677d$0$8386$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=149.243.232.3;
posting-account=QTMqaQoAAAC2G5Sd_YAGYbGIFObIf3cF
NNTP-Posting-Host: 149.243.232.3
References: <556d677d$0$8386$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <d...@g...com>
Subject: Re: DPF ciąg dalszy
From: p...@g...com
Injection-Date: Tue, 02 Jun 2015 10:38:01 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 20
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2563527
[ ukryj nagłówki ]--Co jeszcze można zrobić?
a co bylo zrobione ? odhaczyc mozna punkt 2 i ew. 1 choc osobiscie zainwestowalbym
pare zeta w OPCOM-a, Opel Antara chyba podejdzie podpytaj na forum ...
1 porzadna diagnostyka (opcom/tech 2)
2 podmianka czujnika dpf aby wykluczyc jego awarie
3 szukanie nieszczelnosci w ukladzie
pozostaje punkt 3 czyli prozaiczne szukanie dziury w calym :-)
--Ktoś wie jakie elementy jeszcze poza czujnikiem różnicy ciśnień inicjują
rozpoczęcie procedury regeneracji?
ECU choc jesli jestes pewien stopnia wypelnienia to on MUSI byc wiekszy niz 80% zeby
ECU dal sygnal ... ciekawym pomyslem wydaje sie tez mozliwosc oszukania czujnika temp
plynu chlodzacego aby dawal do ECU mniej niz 70C co tez powinno przyblokowac
wypalanie :-)
P.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.06.15 12:41 yabba
- 02.06.15 12:53 Myjk
- 02.06.15 12:59 twistedme
- 02.06.15 13:03 twistedme
- 02.06.15 13:05 atm
- 02.06.15 13:12 yabba
- 02.06.15 13:17 yabba
- 02.06.15 13:30 Myjk
- 02.06.15 13:30 twistedme
- 02.06.15 13:45 twistedme
- 02.06.15 13:48 Kamil 'Model
- 02.06.15 13:54 atm
- 02.06.15 13:57 yabba
- 02.06.15 14:04 twistedme
- 02.06.15 14:15 atm
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- 2024-12-16 Szukam monitora HDMI ok. 4"
- 2024-12-16 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-16 Akwarium w aucie
- 2024-12-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-12-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-12-16 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-16 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-16 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-16 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Microsoft Dynamics 365 Business Central <=
- 2024-12-16 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2024-12-16 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-16 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=