-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: mk4 <m...@d...nul>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: DPF
Date: Fri, 27 Mar 2015 01:59:51 +0100
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 34
Message-ID: <mf2a2c$lb6$1@usenet.news.interia.pl>
References: <550bdf4d$0$17772$65785112@news.neostrada.pl>
<d...@g...com>
<55100dda$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
<1uv7fo0y7r298$.dlg@myjk.org>
<551015d6$0$15053$65785112@news.neostrada.pl>
<mf1s6s$p0l$1@usenet.news.interia.pl> <h...@m...org>
<mf1trs$sdg$1@usenet.news.interia.pl> <nghxmo0tpt9m$.dlg@myjk.org>
NNTP-Posting-Host: 031011182098.warszawa.vectranet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1427417996 21862 31.11.182.98 (27 Mar 2015 00:59:56
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 27 Mar 2015 00:59:56 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.5.0
In-Reply-To: <nghxmo0tpt9m$.dlg@myjk.org>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2558550
[ ukryj nagłówki ]On 2015-03-27 00:16, Myjk wrote:
> Thu, 26 Mar 2015 22:31:35 +0100, mk4
>
>> No skoro tak widac to jak widac? Zwracam uwage na to spalanie chwilowe i
>> zawsze zerkam jak sie zatrzymam ile jest (teraz juz moze mniej ale na
>> swiatlach mam czas to zerkam). A zatrzymuje sie dosc czesto po miescie -
>> a to swiatla to cos. I nigdy nie jest inaczej niz 0.6l/h. To gdzie tak
>> to widac po spalaniu? A przeciez procedura z tego co pisza dziala tak,
>> ze nie przerywa sie jak sie zatrzymasz na chwile.
>
> Owszem, nie przerywa się.
>
>> To cud czy jak?
>
>
> przynajmniej nie powinien) dodatkowej dawki do wydechu, bo i tak należyta
> temperatura jest podtrzymywana (brak chłodzenia).
>
> U mnie, w M6, przed upgrejdem softu było niestety na opak. Dodawało paliwo
> na postoju i zalewało silnik -- to był błąd programistyczny, bo się
> błyskawicznie olej przepełniał i rodziły się z tego kłopoty podczas jazdy w
> mieście.
> ...
>
Calosc brzmi sensownie - baczniej przyjrze sie przy odejmowaniu gazu.
A czy jak filtr sie wypala to auto moze byc nieco slabsze? No w sensie
jak depniesz w podloge to jedzie - ale tak jakby gorzej.
Masz jakies obserwacje w takiej sytuacji?
--
mk4
Następne wpisy z tego wątku
- 27.03.15 07:41 Myjk
- 27.03.15 08:19 twistedme
- 27.03.15 08:24 Cavallino
- 27.03.15 09:14 p...@g...com
- 27.03.15 10:02 yabba
- 27.03.15 11:18 Myjk
- 27.03.15 13:37 p...@g...com
- 27.03.15 13:45 twistedme
- 27.03.15 17:35 Myjk
- 27.03.15 19:53 Tomasz Gorbaczuk
- 27.03.15 19:57 Tomasz Gorbaczuk
- 27.03.15 21:23 re
- 30.03.15 11:34 Mirek Ptak
- 30.03.15 12:16 Myjk
- 30.03.15 13:17 Mirek Ptak
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=