  • 11. Data: 2012-09-02 21:52:30
    Temat: Re: DK8 (Mszczonów-Piotrków)
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-09-02 20:59, J.F. pisze:

    > Pod Piotrkowem byl beton, ale to jeszcze na A1, gdzie przechodzil w asfalt
    > to juz nie pomne.

    A co widzisz w topicu? DK8 na odcinku Mszczonów-Piotrków, a nie A1 pod
    Piotrkowem. Zupełnie nie na temat. Zresztą z tego co napisałeś wynika,
    że nie bardzo wiesz o czym mowa. Przejedź się, będziesz wiedział o co
    chodzi.

    > Ze byla w miare dobrym stanie. Najpierw A2 i inne drogi, a potem poprawiac
    > 8ke.

    Ciekawy masz priorytet - jednak DK8 na tym odcinku wymagała remontu i
    to od dawna. No, ale tutaj znowu trzeba by było ją odwiedzać na tym
    odcinku...

  • 12. Data: 2012-09-02 21:55:49
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 02 Sep 2012 20:10:31 +0200, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >Tam był beton wcześniej? Nawet jeżeli był to beton (chyba jednak nie),
    >to nawierzchnia była miejscami równiejsza od tego co jest teraz.

    Był od Zawady do Polichna. I był równiejszy od tego, co jest teraz.

    >Mam wrażenie, że nie jechałeś tym odcinkiem.

    Też mam takie wrażenie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 13. Data: 2012-09-02 22:08:57
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-09-02 21:55, jerzu pisze:

    > Był od Zawady do Polichna.I był równiejszy od tego, co jest teraz.

    Niech będzie, że był to beton, ale był równiejszy od tego co jest
    teraz. Jeżdżą tą trasą ponad 30 lat. W sumie dość regularnie.

    > Też mam takie wrażenie.

    Jakiś czas temu pisał, że tak naprawdę to zna tylko malutki fragment
    DK8...

  • 14. Data: 2012-09-02 22:20:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 02 Sep 2012 21:52:30 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > Ciekawy masz priorytet - jednak DK8 na tym odcinku wymagała remontu i
    > to od dawna. No, ale tutaj znowu trzeba by było ją odwiedzać na tym
    > odcinku...

    Odwiedzalem. Poza zjazdem na Grodzisk, gdzie faldy siegaly "pol metra" jak
    tu kiedys kogos wysmiano, to reszta byla przejezdna.

    No ale ja A4 jezdzilem, to mam inna skale wartosci :-)

    J.

  • 15. Data: 2012-09-02 22:22:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 02 Sep 2012 21:55:49 +0200, jerzu napisał(a):
    > On Sun, 02 Sep 2012 20:10:31 +0200, Artur Maśląg <f...@p...com>
    > Był od Zawady do Polichna. I był równiejszy od tego, co jest teraz.
    > Też mam takie wrażenie.

    Jaki jest teraz to nie wiem, ale pamietam ze zwrocilem uwage iz stary
    rownoscia nie grzeszy.
    Ale jak pisalem - moze to jeszcze na A1 bylo.

    J.

  • 16. Data: 2012-09-02 22:25:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 02 Sep 2012 21:23:04 +0200, elmer radi radisson napisał(a):
    > Aha, tak by teraz poprawili, jak beda sie budowac i modernizowac inne
    > "duze" drogi w kolejnych latach.

    Widziales rozpiske - plan na dwa lata gotowy, a drogi juz w budowie.

    J.

  • 17. Data: 2012-09-02 22:29:15
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-09-02 21:52, Artur Maśląg pisze:

    > Ciekawy masz priorytet - jednak DK8 na tym odcinku wymagała
    > remontu i
    > to od dawna. No, ale tutaj znowu trzeba by było ją odwiedzać na tym
    > odcinku...

    IMHO DK8 wymagała remontu bardziej na podcinku od granicy do
    piotrkowa, a nie w miejscu gdzie była "najbardziej" przejezdna.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 18. Data: 2012-09-02 22:48:24
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-09-02 22:25, J.F. wrote:

    > Widziales rozpiske - plan na dwa lata gotowy, a drogi juz w budowie.

    Raczej jestem sklonny wierzyc, ze w obecnych realiach trafiloby to
    na liste rezerwowa, vide szereg odcinkow S7 i innych ekspresowych - bo
    to tez czesc tego planu.

    Szczegolnie ze w przypadku odcinka Piotrkow-Mszczonow zawsze ktos
    moglby uzasadnic "no ale przeciez juz tu jest droga i to dwujezdniowa
    nawet".

    --

    memento lorem ipsum

  • 19. Data: 2012-09-03 00:15:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 02 Sep 2012 22:48:24 +0200, elmer radi radisson napisał(a):

> [...]
    > Szczegolnie ze w przypadku odcinka Piotrkow-Mszczonow zawsze ktos
    > moglby uzasadnic "no ale przeciez juz tu jest droga i to dwujezdniowa

    No dokladnie na tym opieram swoje zdanie :-)

    Tam naprawde byla droga, i to nawet dwujezdniowa, i szybka, i miejscami
    niedawno remontowana :-)

    J.

  • 20. Data: 2012-09-03 00:17:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 02 Sep 2012 22:08:57 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > Jakiś czas temu pisał, że tak naprawdę to zna tylko malutki fragment
    > DK8...

    Jakies 500km z 800 :-P

    Aczkolwiek nie jezdze tam codziennie, ani nawet co miesiac.

    J.