  • 1. Data: 2012-09-02 09:58:38
    Temat: Kierunki nie migają przy wcisnieciu pilota....centralny zamek
    Od: "Ania" <a...@g...pl>

    Czesc
    Mam pewien problem. Od jakiegoś czasu, przestały mi migać kierunki jak chce
    otworzyc samochod z kluczyka - centralny zamek.
    Wczesniej jak wcisnełam, mignęły 2 razy, a teraz nic.
    Kierunki ogolnie działaja. Co mogło się stać ?

  • 2. Data: 2012-09-02 10:02:17
    Od: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl>

    "Ania" <a...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > Wczesniej jak wcisnełam, mignęły 2 razy, a teraz nic.
    > Kierunki ogolnie działaja. Co mogło się stać ?

    Przekaznik sie popsul? Nalezy sie cieszyc, ze popsul sie w pozycji
    "otwarte", bo inaczej kierunki swiecilyby przez caly czas (jak kiedys w
    samochodzie mojej zony).

    --
    Axel

  • 3. Data: 2012-09-02 10:20:24
    Od: "Ania" <a...@g...pl>

    > Przekaznik sie popsul? Nalezy sie cieszyc, ze popsul sie w pozycji
    > "otwarte", bo inaczej kierunki swiecilyby przez caly czas (jak kiedys w
    > samochodzie mojej zony).

    A ile taki przekaźnik i wymiana kosztuje ?

  • 4. Data: 2012-09-02 10:24:26
    Od: "Ania" <a...@g...pl>

    Acha samochod to Audi A4 B5 99 r 2.4 benzyna

  • 5. Data: 2012-09-06 18:55:29
    Od: Artur Kaszak <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 2 września 2012 10:24:42 UTC+2 użytkownik Ania napisał:
    > Acha samochod to Audi A4 B5 99 r 2.4 benzyna

    Audi ma to chyba taki ficzer.
    Przynajmniej u mnie tak jest, że w określonych sytuacjach (gdy np.: mineło bardzo
    mało czasu między otworzeniem i ponownym zamknięciem, typu cofam się po coś do auta)
    nie potwierdza kierunkami ponownego zamknięcia.

    W sumie ma to jakiś sens - choć pewnie da się zaprogramować inaczej.

    A.

  • 6. Data: 2012-09-07 09:33:43
    Temat: Problem rozwiązany
    Od: "Ania" <a...@g...pl>

    Spalony był bezpiecznik od oswietlenia wnetrza.

  • 7. Data: 2012-09-14 21:37:25
    Temat: Re: Kierunki nie migaj? przy wcisnieciu pilota....centralny zamek
    Od: "adam" <a...@a...pl>

> [...]
    > się po coś do auta) nie potwierdza kierunkami ponownego zamknięcia.
    >
    > W sumie ma to jakiś sens - choć pewnie da się zaprogramować inaczej.

    Jaki sens?
    Pzdr
    Adam