  • 1. Data: 2012-09-02 19:18:20
    Temat: Szalona pędziła 180 przez MIASTO!
    Od: DoQ <p...@g...com>

    http://wiadomosci.onet.pl/wideo/jechala-180-kmh-z-dz
    ieckiem-w-samochodzie,93370,w.html

    Policjanci z Bydgoszczy zatrzymali kobietę, który pędziła samochodem
    przez miasto ponad 180 kilometrów na godzinę. 53-latka wykazała się
    kompletnym brakiem wyobraźni, przewoziła bowiem w swoim aucie
    kilkuletnie dziecko. Za popełnione wykroczenie została ukarana
    500-złotowym mandatem, a także wzbogaciła swoje konto o 10 punktów karnych.

    Miasto jak cholera, ale jakie ma w tym znaczenie dziecko? Czy dziecko
    jakoś pomagało prowadzić?

    --
    Pozdr.

  • 2. Data: 2012-09-02 19:56:32
    Temat: Re: Szalona pędziła 180 przez MIASTO!
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    begin DoQ

> [...]
    > kilkuletnie dziecko. Za popełnione wykroczenie została ukarana
    > 500-złotowym mandatem, a także wzbogaciła swoje konto o 10 punktów

    Bardzo dobrze że ją przykładnie ukarali, stworzyła bardzo duże zagrożenie
    w mieście i to z niewinnym dzieckiem na pokładzie (to prawie usiłowanie
    morderstwa). Takich przestępców trzeba karać, a nie bogu ducha winnego
    maszynistę z 1,6 promila we krwi, który po prostu zasnął sobie prowadząc
    skład ze 170 pasażerami i nic się złego od tego nie stało.

    --
    ignorance is bliss

  • 3. Data: 2012-09-02 20:00:32
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    begin jerzy.n

    > No przecie? dziecka nikt nie ukara? ...

    A szkoda, skoro pozwoliło matce tak szybko jechać, to jest współwinne i
    powinno trafić do poprawczaka za dotacje Tysiącletniej Unii Europejskiej!

    --
    ignorance is bliss

  • 4. Data: 2012-09-02 20:01:08
    Od: "jerzy.n" <b...@g...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > karnych.
    >
    > Miasto jak cholera, ale jakie ma w tym znaczenie dziecko? Czy dziecko
    No przecież dziecka nikt nie ukarał ...

  • 5. Data: 2012-09-02 20:04:10
    Od: dddddd <n...@w...pl>

    W dniu 2012-09-02 19:56, t? pisze:
> [...]
    > maszynistę z 1,6 promila we krwi, który po prostu zasnął sobie prowadząc
    > skład ze 170 pasażerami i nic się złego od tego nie stało.

    to samo pomyślałem, jak u nas na wsi zwanej Wrocław jest chyba w
    większości 50km/h na 3-pasmówce (ul. Legnicka), a w radiu trąbili że
    jechała 2x więcej niż limit - czyli ograniczenie było do 90km/h - to
    jedyne co nasunęło mi się na myśl to to że żadnego zagrożenia nie
    stworzyła...

    Lukasz

  • 6. Data: 2012-09-02 20:11:59
    Od: <k...@i...pl>

> [...]
    > popełnione wykroczenie została ukarana 500-złotowym mandatem, a także
    > wzbogaciła swoje konto o 10 punktów karnych.

    Przeciez oni ja zatrzymali w lesie i to na sutostradzie na ktorej ktos
    postawil znak 70!?

  • 7. Data: 2012-09-02 20:19:31
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

> [...]
    > wzbogaciła swoje konto o 10 punktów karnych.
    >
    > Miasto jak cholera, ale jakie ma w tym znaczenie dziecko? Czy dziecko

    Faktycznie... miasto całą gębą, co chwila światła i jakie korki !!! Bardzo
    przegięła, bardzo....:)

  • 8. Data: 2012-09-02 20:25:44
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2012-09-02 19:18, DoQ pisze:
    >Za popełnione wykroczenie została ukarana
    > 500-złotowym mandatem, a także wzbogaciła swoje konto o 10 punktów karnych.

    I od razu wszyscy poczuli się bezpieczniej. Prawie tak samo jak przy
    łapaniu piratów co rowerem spokojnie jadą po chodniku.

  • 9. Data: 2012-09-02 20:46:25
    Temat: Re: Szalona p?dzi?a 180 przez MIASTO!
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-09-2012 20:00, t? pisze:
    > A szkoda, skoro pozwoliło matce tak szybko jechać, to jest współwinne i
    > powinno trafić do poprawczaka za dotacje Tysiącletniej Unii Europejskiej!

    Zgodnie z kodeksem, dziecku należy odebrać prawa macierzyńskie na 2 lata
    w zawieszeniu.

    --
    Pozdr.

  • 10. Data: 2012-09-02 21:22:39
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    begin Excite

    > I od razu wszyscy poczuli się bezpieczniej. Prawie tak samo jak przy
    > łapaniu piratów co rowerem spokojnie jadą po chodniku.

    Ja moim Polonezem Truckiem Royem nigdy nie jeżdżę 180 km/h w terenie
    zabudowanym, chociaż to szybki, bezpieczny i nowoczesny samochód. Bardzo
    dobrze, że ją zatrzymali.

    --
    ignorance is bliss