  • 11. Data: 2011-07-03 18:34:28
    Temat: Re: DK8
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    news:r2c0179p4c8bjvc58oajeb4uinm4m5rfom@4ax.com...

    > Nabijasz sie czy cieszysz ?
    > Bo mozliwosci rzeczywiscie sa - koleja, samolotem :-)
    >
    > J.

    Ja mowie o drogowych mozliwosciach, z daleka narazie omijam DK8
    Kwestia skad sie jedzie ale alternatyw bardzo fajnych jest kilka.

    PZDr
    Adam

  • 12. Data: 2011-07-03 19:06:22
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 3 Jul 2011 18:34:28 +0200, Adam Szewczak wrote:

    > Ja mowie o drogowych mozliwosciach, z daleka narazie omijam DK8
    >Kwestia skad sie jedzie ale alternatyw bardzo fajnych jest kilka.

    Z wroclawia sie mialo jechac .. to jakie te mozliwosci ?

    J.

  • 13. Data: 2011-07-03 20:10:53
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> writes:

    > Z wroclawia sie mialo jechac .. to jakie te mozliwosci ?

    Można rzeźbić małymi dróżkami wzdłuż DK8...
    Chociaż przy obecnym stanie tej drogi, to nie wiem, czy nie
    wygrywają z nią nawet trasy typu przez Uć albo Kalisz...

    MJ

  • 14. Data: 2011-07-03 21:14:15
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-03 19:06, J.F. pisze:

    > Z wroclawia sie mialo jechac .. to jakie te mozliwosci ?

    Od groma alternatyw polegających na łączeniu dróg
    lokalnych+wojewódzkich. I aktualnie wychodzą każdorazowo
    szybciej niż dk8.

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 15. Data: 2011-07-03 21:53:40
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 03 Jul 2011 20:10:53 +0200, Michal Jankowski wrote:

    >Można rzeźbić małymi dróżkami wzdłuż DK8...

    Ostatnio jak jechalem to korek sie zaczal jeszcze na obwodnicy
    Piotrkowa (A1) i stal. Stal tak ze chyba cos nadzwyczajnego sie stalo.

    A nastepna mozliwosc zjazdu to na Tuszyn dopiero.

    >Chociaż przy obecnym stanie tej drogi, to nie wiem, czy nie
    >wygrywają z nią nawet trasy typu przez Uć

    I potem stoisz w Strykowie, i Lowiczu, i Sochaczewie i w Bloniu.
    Srednia taka sama. Wiem bo jechalem :-(
    I trzeba sie jescze przebic przez Uć.

    >albo Kalisz...

    Ale to nadal wyprowadza cie na Uć.

    Podejrzewam ze tak jak tu radzili - Brzeziny, Skierniewice, zyrardow.
    Niestety - lenistwo nie pozwolilo mi wyciagnac atlasu a nawigacja z
    biedronki (mapa mapa) tym razem kompletnie sie nie sprawdzila i
    usilnie kierowala przez Uć.

    J.

  • 16. Data: 2011-07-03 22:01:35
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    > Niestety - lenistwo nie pozwolilo mi wyciagnac atlasu a nawigacja z
    > biedronki (mapa mapa) tym razem kompletnie sie nie sprawdzila i
    > usilnie kierowala przez Uć.

    A masz wersję z pełną ilością dróg (nie Easy czy Lite)
    i ustawiłeś trasę krótką, a nie (teoretycznie) szybką ?

    Pzdr

    JKK

  • 17. Data: 2011-07-03 22:09:22
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    > Od groma alternatyw polegających na łączeniu dróg
    > lokalnych+wojewódzkich. I aktualnie wychodzą każdorazowo szybciej niż dk8.

    a jak to wygląda w soboty?
    Można pchać się na DK8 czy mimo wszystko lepiej bokiem?

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 18. Data: 2011-07-03 22:16:32
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 3 Jul 2011 22:01:35 +0200, J_K_K wrote:

    >A masz wersję z pełną ilością dróg (nie Easy czy Lite)
    >i ustawiłeś trasę krótką, a nie (teoretycznie) szybką ?

    Jakies tam drogi boczne mam, ale dobilo mnie to przed czym zawsze
    ostrzegalem - maly ekranik na ktorym widac albo niewielki kawalek,
    albo same glowne drogi.

    No i blad taktyczny - trzeba bylo skorzystac z postoju, przeanalizowac
    mape, a nie spieszyc sie i zdac na nawigacje i "najszybsza droge".

    J.

  • 19. Data: 2011-07-03 22:38:33
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-03 22:09, Michał Baszyński pisze:

    > a jak to wygląda w soboty?
    > Można pchać się na DK8 czy mimo wszystko lepiej bokiem?

    Zależy od "szczęścia". Trafi ci się przeładowany Tir, i pozamiatane.

    Ja tam aktualnie świątek piątek jeśli jadę za dnia i się spieszę
    wybieram DW. Wariacji jest multum, począwszy od wariacji
    opartych o kierunek WARTA. A do samej warty można na kilka
    sposobów jechać. BTW, ostatnio wracając z wawy dojechałem do "1
    korka" , wbiłem gdzieś w krzaki (nie pamiętam kurna wafel jak)
    przeleciałem jakieś 5 kilometrów krętej ale idealnie gładkiej
    szutrówki, wyleciałem na jakimś asfalcie, po kilkudziesięciu
    kaemach wypadłem na jakieś DW i "na czuja" kierując się tylko
    azymutem wylądowałem właśnie w warcie :)

  • 20. Data: 2011-07-03 22:38:54
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Michał Baszyński" <m...@g...ze.ta.pl> napisał w wiadomości

    > a jak to wygląda w soboty?
    > Można pchać się na DK8 czy mimo wszystko lepiej bokiem?
    >
    > --
    > Pozdr.
    > Michał

    Wracalem w sobote z Wroclawia. Do Lodzi dojechalem 2.30h jadac DK25 do
    Antonina, potem Błaszki, Warta i Uć. Prawie zadnych samochod,ow zadnego
    stresu. I zeby nie bylo to nie jezdzilem po zabudowanym 150. Potem dalem
    ciala i pojechalem przez Lowicz co bylo bledem. Moglem jak zawsze wlasnie
    przez Skierniewice i Grodzisk.

    PZDr
    Adam