  • 1. Data: 2011-07-01 10:31:43
    Temat: DK8
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Od Warszawy do Piotrkowa rzeczywiscie masakra.
    Srednia 30km/h :-(

    Ale ja nie o tym .. kiedy oni zamierzaja to skonczyc ? Wypadaloby w 11
    miesiecy, ale dadza rade ?
    Stan miejscami juz dosc zawawansowany, ale w innych miescach to piach
    dopiero sypia, a przeciez jeszcze druga nitka zostala.

    patrzac na te wiadukty - moze wreszcie bedzie bezkolizyjnie i bez FR
    co pare km.

    Ale co oni kombinuja jakies 50km przed Piotrkowem ? poludniowa jezdnia
    rozkopana i juz robia nowa,
    ale obok polnocnej przygotowania wielkie .. jakby na kolejne 6 pasow.
    to ile razem bedzie - 12 ?

    J.

  • 2. Data: 2011-07-01 10:43:00
    Temat: Re: DK8
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-07-01 10:31, J.F pisze:
    > Ale co oni kombinuja jakies 50km przed Piotrkowem ? poludniowa jezdnia
    > rozkopana i juz robia nowa,
    > ale obok polnocnej przygotowania wielkie .. jakby na kolejne 6 pasow. to
    > ile razem bedzie - 12 ?

    Nie MOP czasem?

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 3. Data: 2011-07-01 12:09:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rychu" napisał w wiadomości

    >Nie MOP czasem?

    Wygladalo mi to na droge, ale kto wie - moze jakis dlugi i waski MOP.

    J.

  • 4. Data: 2011-07-01 14:13:47
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    O której godzinie? Tankowałem na Shellu w Piotrkowie i resetowałem licznik
    średniej prędkości. Średnia prędkość na Ursynów 52 km/h

  • 5. Data: 2011-07-01 15:03:09
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-01 10:31:43 +0200, "J.F" <j...@p...onet.pl> said:

    > patrzac na te wiadukty - moze wreszcie bedzie bezkolizyjnie i bez FR co
    > pare km.

    A niepatrząc nie będzie można?
    ;>

    Poza tym jesteś naiwny jak dziecko sądząc, że zbudują
    dobrą gładką drogę i nie postawią zaraz tam ograniczeń...

    > Ale co oni kombinuja jakies 50km przed Piotrkowem ?

    Duże skrzyżowanie.

    --
    Bydlę

  • 6. Data: 2011-07-01 17:49:08
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Fri, 1 Jul 2011 14:13:47 +0200, Marek P. napisał(a):

    > O której godzinie? Tankowałem na Shellu w Piotrkowie i resetowałem licznik
    > średniej prędkości. Średnia prędkość na Ursynów 52 km/h

    J.F jechał w odwrotnym kierunku.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 7. Data: 2011-07-01 18:47:53
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-07-01, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Wygladalo mi to na droge, ale kto wie - moze jakis dlugi i waski MOP.

    Jak długie, wąskie i asfaltowe to może parking MOPu :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 8. Data: 2011-07-01 22:45:49
    Od: "Artur Miller" <b...@m...com>

    > Ale co oni kombinuja jakies 50km przed Piotrkowem ? poludniowa jezdnia
    > rozkopana i juz robia nowa,
    > ale obok polnocnej przygotowania wielkie .. jakby na kolejne 6 pasow. to
    > ile razem bedzie - 12 ?

    miejsce na bramki do poboru opłat ;) w końcu już kawałek A8 mamy ;) troche
    daleko ale zbliża się, zbliża ;)

    @

  • 9. Data: 2011-07-02 20:39:05
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

> [...]
    > rozkopana i juz robia nowa,
    > ale obok polnocnej przygotowania wielkie .. jakby na kolejne 6 pasow. to

    Dobrze ze jest tyle mozliwosci do jazdu z Wawy do WRC :) uffff.

    PZDr
    Adam

  • 10. Data: 2011-07-03 11:04:52
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 2 Jul 2011 20:39:05 +0200, Adam Szewczak wrote:
    >Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Dobrze ze jest tyle mozliwosci do jazdu z Wawy do WRC :) uffff.

    Nabijasz sie czy cieszysz ?
    Bo mozliwosci rzeczywiscie sa - koleja, samolotem :-)

    J.