  • 1. Data: 2010-05-11 11:24:59
    Temat: [DK1 Siewierz wczoraj] Nie znacie dnia ani godziny ...
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Można jechać bezpiecznie i ...
    Na filmie na dole widać - to dymiące "coś"
    pomiędzy ciężarówką, a lawetą to 2 auta ...
    + + + + +

    http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/straszn
    y-wypadek-na-1-zdjecia,1476467,415

    Pzdr

    JKK

  • 2. Data: 2010-05-11 12:47:16
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-05-11 11:24, J_K_K pisze:
    > Można jechać bezpiecznie i ...
    > Na filmie na dole widać - to dymiące "coś"
    > pomiędzy ciężarówką, a lawetą to 2 auta ...
> [...]

    A ja tylko odpowiem tak - tiry na tory.

    Pozdrawiam !!

  • 3. Data: 2010-05-11 12:52:06
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Czarek Daniluk pisze:

    > A ja tylko odpowiem tak - tiry na tory.

    I to jest słuszna koncepcja.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 4. Data: 2010-05-11 13:46:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp>

    > I to jest słuszna koncepcja.

    To zginiecie pod pociagiem na przejezdzie :-P

    Albo padnie nastepne haslo 'ludzie do wagonow' :-P

    J.

  • 5. Data: 2010-05-11 13:51:46
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    > Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp>
    > To zginiecie pod pociagiem na przejezdzie :-P
    > Albo padnie nastepne haslo 'ludzie do wagonow' :-P
    > J.

    Nie, ale tiry na tory to akurat bardzo słuszna idea.
    Drzewa przy drogach i na osiedlowych parkingach też możnaby usunać.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 6. Data: 2010-05-11 14:23:45
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    tiry moze na tory - to nie glupie ale nie ma infrastruktury przeladunkowej.
    Poza tym problem rozwiazany by zostal autostradami .....
    jechalem niedawno a2 - chce taka autostrade z wawki do gdanska:P
    tylko ograniczenie predkosci podniesc ze 130 do powiedzmy 170 i bedzie
    jechac sie szybko i wygodnie....albo wzorem niemcowa
    brak limitu predkosci i drakonskie kary za spowodowanie wypadku na
    autostradzie...

  • 7. Data: 2010-05-11 14:25:14
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:hsbhqo$3p6$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
> [...]
    > jechac sie szybko i wygodnie....albo wzorem niemcowa
    > brak limitu predkosci i drakonskie kary za spowodowanie wypadku na

    A ile kosztowałoby wybudowanie kilkudziesięciu dużych terminali w porównaniu
    do setek zabitych rocznie, i miliardach PLN na remonty kolein, które raczej
    nie sa powodowane przez nawet ciężkie dostawczaki (3.5tDMC max).
    Do tego to byłby poważny zastrzyk gotówki dla PKP.
    Mniejszy ruch, mniej wypadkow, mniej stresu, i koszt przewozu np 300t
    jakiegoś produktu z jednego końca Polski w drugi wynióslby połowę.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 8. Data: 2010-05-11 14:35:43
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    Lewis pisze:
    (...)
> [...]
    > porównaniu do setek zabitych rocznie, i miliardach PLN na remonty
    > kolein, które raczej nie sa powodowane przez nawet ciężkie dostawczaki

    Duże ciężarówki nadal będą jeździć, a co tych setek zabitych rocznie
    - podaj jaka liczba z 4572 osób w 2009 poniosła śmierć z racji wypadku
    z udziałem ciężarówki?

    > Do tego to byłby poważny zastrzyk gotówki dla PKP.

    Tak? To może niech oni sami się o to postarają...

    > Mniejszy ruch, mniej wypadkow, mniej stresu, i koszt przewozu np 300t
    > jakiegoś produktu z jednego końca Polski w drugi wynióslby połowę.

    Gdyby tak było, to ciężarówki by po drogach nie jeździły.

  • 9. Data: 2010-05-11 14:39:44
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Artur 'futrzak' Maśląg" <f...@p...com> napisał w
    wiadomości news:hsbitj$qtk$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > Duże ciężarówki nadal będą jeździć, a co tych setek zabitych rocznie
    > - podaj jaka liczba z 4572 osób w 2009 poniosła śmierć z racji wypadku

    Lekko 250osób się znajdzie.

    > Tak? To może niech oni sami się o to postarają...

    No sami sami, nikogo o prezenty prosić nie muszą.

    > Gdyby tak było, to ciężarówki by po drogach nie jeździły.

    No ciekawe ile kosztowałoby opłacenie 14kierowców, zatankowanie, opłacenie
    podatków, sklałdek OC/AC, innych ubezpieczeń, składek zdrowotnych, zużycia
    pojazdów w porównaniu do 6 wagonów pociąu...

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 10. Data: 2010-05-11 14:40:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Mniejszy ruch, mniej wypadkow, mniej stresu, i koszt przewozu np 300t
    > jakiegoś produktu z jednego końca Polski w drugi wynióslby połowę.

    Gdyby tak było, to nie następowałby odwrót od PKP na rzecz TIR-ów.
    Niestety, raczej jest odwrotnie - przewóz koleją jest wielokrotnie droższy.