  • 71. Data: 2010-05-15 15:44:46
    Temat: Re: Nie znacie dnia ani godziny ...
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    ptoki pisze:

    > To nie wykluczone ale jako to jest % calosci? Masa produktow jednak
    > nie jedzie z chin.

    Jest wykluczone - tam się składa, że wiem, że nie ma tam bocznicy, za to
    jest ponad 40 stanowisk dla tirów w magazynie i koło 30 w chłodni. Wiem
    bo byłem w budowę zamieszany.

    Shrek.

  • 72. Data: 2010-05-15 16:50:00
    Temat: Re: [DK1 Siewierz wczoraj] Nie znacie dnia ani godziny ...
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 15 May 2010 15:21:16 +0200, Adam Płaszczyca wrote:
    >Popieram ROberta w tym temacie.
    >Mi tam żadne drzewo nigdy drogi nie zajechało... Tak samo nie byłem nigdy
    >zagrożony przez jego istnienie na skraju drogi. Może dlatego, że takimi
    >drogami jadę tak, żeby mieć możliwość uniknięcia kolizji z debilem z
    >naprzeciwka inaczej, niż waląc w drzewo?

    Znaczy sie jak za rowem sa drzewa, to zwalniasz ? :-)

    A przyspieszasz tylko tam gdzie sa barierki ?

    Ale barierki potrafia nie pomoc :-)

    J.

  • 73. Data: 2010-05-15 22:39:11
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 15 May 2010 16:50:00 +0200, J.F
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Znaczy sie jak za rowem sa drzewa, to zwalniasz ? :-)

    Wiesz co? Na takich drogach nabieram respektu :)

    r.
    _____________

  • 74. Data: 2010-05-15 23:05:01
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 15 May 2010 20:39:11 +0000 (UTC), Robert Rędziak wrote:
    >On Sat, 15 May 2010 16:50:00 +0200, J.F
    >
    > Wiesz co? Na takich drogach nabieram respektu :)

    Ale czy Adam zwalnia, czy jednak nie bierze pod uwage ze moze
    przeleciec przez row i wyladowac w drzewie :-)

    J.

  • 75. Data: 2010-05-16 01:10:08
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 15 Maj, 15:41, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    wrote:

    > Kpisz? Na tonokiloetr kolej daje około 20 RAZY mniejsze zużycie energii.

    Liczysz sprawnosc w sznurku od wegla i elektrowni do lokomotywy czy
    sam licznik energii w lokomotywie?
    Albo inaczej, jak wyglada sprawnosc lokomotywy spalinowej?

    To ze pociag ma mniejsze opory toczenia i mniejszy opor powietrza jest
    oczywiste. No i moze ciagnac wiecej niz dwa wagony. Ale 20x?

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 76. Data: 2010-05-16 01:34:50
    Od: slaweks <s...@s...cz>

    On 11 Maj, 14:40, "Cavallino" <c...@k...pl>
    wrote:

    > Gdyby tak było, to nie następowałby odwrót od PKP na rzecz TIR-ów.
    > Niestety, raczej jest odwrotnie - przewóz koleją jest wielokrotnie droższy.

    Ale w końcu to urok PKP a tak naprawde klice spółek, które się
    przyczyniają do tych kosztów:
    tory kto inny, perony kto inny, elektryczność kto inny, zarządzanie
    kto inny, komunikacja to inny,
    tabor kto inny - to jak ma być taniej jak każdy taki kto inny składa
    się z zarządu i innych specjalistów?

  • 77. Data: 2010-05-16 09:49:57
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 15 May 2010 16:34:50 -0700 (PDT), slaweks wrote:

> [...]
    >kto inny, komunikacja to inny,
    >tabor kto inny - to jak ma być taniej jak każdy taki kto inny składa

    No coz, wymyslili to przeciez zeby monopol zmniejszyc.

    Ale przeciez na drogach jest to samo - kto inny drogami rzadzi, kto
    inny je buduje, kto inny jezdzi, kto inny posiada samochody i
    leasinguje - i wszedzie zarzad ..

    J.

  • 78. Data: 2010-05-16 13:32:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "slaweks" <s...@s...cz> napisał w wiadomości news:

    >Ale w końcu to urok PKP a tak naprawde klice spółek, które się
    >przyczyniają do tych kosztów:

    Wcześniej była jedna i było tak samo źle.
    To nie o ilość spółek chodzi, tylko ludzi którzy tam pracują.
    To trzeba rozpędzić na 4 wiatry.
    Mentalności nie zmienisz.

  • 79. Data: 2010-05-25 00:26:25
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 15 May 2010 16:50:00 +0200, J.F. napisał(a):

    > Znaczy sie jak za rowem sa drzewa, to zwalniasz ? :-)

    Nie, jak przed nim są.

    --
    ___________ (R)

  • 80. Data: 2010-05-25 00:27:30
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 15 May 2010 23:05:01 +0200, J.F. napisał(a):

    > Ale czy Adam zwalnia, czy jednak nie bierze pod uwage ze moze
    > przeleciec przez row i wyladowac w drzewie :-)

    Przelecieć przez rów można, kiedy się poleci niekontrolowanie. Ja zaś,
    jesli coś się by stało na drodze, to wjadę w rów - i możesz sobie gadać co
    chcesz, mam w tym praktykę, o! ;)

    --