  • Data: 2010-10-29 10:57:47
    Temat: Re: [DC] Rondo Radosława
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Fri, 29 Oct 2010 01:54:17 -0700 osobnik zwany Staszek
    Sosenko wystukał:

    > Właśnie mówili o nim w Polsat News - toż to wymarzone miejsce na
    > sponsoring! Jakiś koleżka poginał elką skrajnym lewym pasem i chciał
    > zgodnie z przepisami opuścić rondo - było zdziwko, gdy przed maską
    > przemknęło mu Clio i jakiś dostawczak. Jak będę miał do roboty prawą
    > stronę, to się chyba kopsnę do Wawy ;)

    odkąd zrobili z tego rondo turbinowe to nadaje się do naprawiania prawej
    strony. Kiedyś jak jeszcze było normalne to było idealne do naprawiania
    lewej strony. Kiedyś zrobiłem eksperyment ile kółek zrobię zewnętrznym
    pasem zanim mi ktoś będzie chciał przywalić zjeżdżając ze środka. Już pod
    koniec pierwszego kółka miałbym sponsora :)

    PS: rondo Babka a nie żadnego Radosława a już na pewno nie Zgrupowania AK
    "Radosław"

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?