  • Data: 2010-10-29 12:36:14
    Temat: Re: Rondo Radosława
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Po wojnie usypany był w tym miejscu płaski kopiec z plaskatym "czubkiem", z ziemi
    podczas budowy Muranowa, taka "zwałka gruntu".
    Coś na kszałt upieczonej babki.
    Jak dla mnie nazwa rondo babka była brzydka, nigdy nie była nazwą oficjalną, i wcale
    nie kojarzyła się z ładną babką ;-)

    -----

    | ". Zwyczajowo nazywane rondem "Babka", bo przez wiele lat tak się oficjalnie
    nazywało, ale nie do końca wiadomo skąd ta nazwa.