  • Data: 2010-10-29 12:43:39
    Temat: Re: Rondo Radosława
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-29 12:36, ąćęłńóśźż pisze:
    > Jak dla mnie nazwa rondo babka była brzydka, nigdy nie była nazwą oficjalną,
    No jak nie była, jak była. Na tabliczkach (tych niebieskich z nazwami)
    było napisane "Rondo Babka".

    > i wcale nie kojarzyła się z ładną babką ;-)
    A to już na pewno, zwłaszcza że jeszcze parę lat temu było to takie
    podrzędne, zasyfiałe rondo na zadupiu, z jakimiś gnijącymi bocznicami
    kolejowymi w pobliżu i dopiero jak Arkadię wybudowali to się tam aj, waj
    hameryka zrobiła ;-)

    Maciek