  • Data: 2011-05-02 22:42:04
    Temat: Re: [DC] Masa kretyń... krytyczna, wamać!
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4dbe76ca$1@news.home.net.pl...

    > To nie ja zacząłem pisać brednie o tym, jak to rzekomo kierujący
    > samochodami utrzymują drogi...

    Ile wynosza podatki pochodzace ze sprzedazy paliw?

    > Skoro ma być "równość", to i źródło paliwa musi być takie samo.

    Skoro ma byc rownosc, to licz sprzedaz w sieci odpowiedniej do dystrybucji
    paliw/napojow.

    > Jak będziesz paliwo kupował gdzie indziej - nie zapłacisz paru podatków.

    Tak? Napisz, gdzie mozna w PL legalnie kupic benzyne bez podatkow?

    > To daje 6zł za litr i jeszcze trzeba doliczyć jakieś konkretniejsze
    > zasilanie.

    No to jeszcze podaj, ile w takim napoju jest akcyzy i innych podatkow, a ile
    w benzynie. I policz ile rowerzysta pije wiecej niz kierowca (bo przeciez
    nie liczysz wszystkiego, co pije?) Mozesz do tego doliczyc wieksze zuzycie
    wody, bo przeciez po jezdzie rowerem trzeba wziac prysznic. Tylko policz
    akcyze od tej wody, a nie cene....

    --
    Axel