  • Data: 2011-04-30 15:51:52
    Temat: Re: [DC] Masa kretyń... krytyczna, wamać!
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-30 15:44, J.F. pisze:

    > Co Ty - polskiej drogi dawno nie widziales, czy za slowka lapiesz ?
    >
    > Prawie zawsze jest jakies miejsce z boku jezdni.
    > Niekoniecznie nadajace sie do jazdy. Ale stanac sie da.

    Ale tego już przepis nie wymagał. Owszem można to z uprzejmości zrobić
    (i czasem tak robiłem), ale tylko z uprzejmości. A niektórzy w myśl daj
    palec, to rękę upierdolą wręcz są przekonani, że "psi obowiązek pedalarzy".

    > ale ma byc "jak najbardziej w prawo".

    Ale w ramach jezdni, bądź pobocza, jeśli nadaje się do jazdy. A nie
    krajobrazu. To chyba oczywiste.

    > No i przy omijaniu nie wymagsa sie odstepu 1m.

    "w celu ułatwienia wyprzedzania".

    Shrek.