  • 11. Data: 2011-05-18 01:59:15
    Temat: Re: [DC] Betonowe bariery
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > No i kretyn co nie zauważył ze pas mu się kończy ma być ważniejszy od
    > takich co zauważają.

    Pewnie, najlepiej niech sie tam rozwali autokar pelen ludzi. Zabic
    kretynow wsiadajacych do autokaru z kierowca-gapa. Zgwalcisz i
    zamordujesz dziecko - dostaniesz kilkanascie lat paki i tyle. Zlamiesz
    swiadomie lub nie przepisy - to gin gnoju. Yes, tak trzymac.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 12. Data: 2011-05-18 02:34:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 18 May 2011 01:59:15 +0200 osobnik zwany Pawel
    \"O'Pajak\" wystukał:

    > Powitanko,

    > Pewnie, najlepiej niech sie tam rozwali autokar pelen ludzi. Zabic
    > kretynow wsiadajacych do autokaru z kierowca-gapa.

    to od razu zdejmij wszystkie bariery. Albo postaw autokary na szynach.
    Komuch z Ciebie wyszedł co chce decydować co jest bezpieczniejsze dla
    innych.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2011-05-18 02:54:23
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-05-18 00:31, Krzysztof 45 pisze:

    > Nie gadaj, zajebiste te betony. Szybko pokażą cwaniaczkowi gdzie
    > jego
    > pas ruchu LOL

    Miałeś już okazję stać na Karkonoskiej w stronę centrum z
    karetką na plecach podczas deszczu ? Sam karetkę usłyszałem
    dopiero jak była jedno auto za mną (mocno padało) ... no i co z
    tego, że ją widziałem, jak nie miałem gdzie uciec ... Po moje
    lewo barierka ... to stoję.

    > Nie postawili tych betonów po tym jak odleciało koło od
    > ciężarówki i
    > staranowało Skodzinę na przeciwległym pasie? Jakoś z tym faktem to
    > kojarzę.

    Ok, raz samolot spadł ... zabetonujmy niebo.

    > E tam, rozjeżdżają sie jakoś na ... no, prawo. Chciałem
    > powiedzieć na
    > lewo i prawo ;)
    > Z resztą jak betonów nie było a karetka pomykała, z rzadka kto
    > przekraczał podwójną.

    Bo wszyscy dawali do prawa , a karetka środkiem .Teraz miejsca
    brak. Ja rozymiem "tępienie złych nawyków" - ale nie metodą
    eliminacji przestrzeni, która być może ma jakiś sens. No bo
    miała (piszę tu o "naszym" podwórku).

    RZÓK na miarę naszych możliwości: http://rzok.wroclaw.pl/
    Wspomóż RZÓKA ! Podaruj futerko, narożnik, wersalkę lub ...

  • 14. Data: 2011-05-18 02:55:02
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-05-18 00:49, Jaroslaw Berezowski pisze:

    > Te bariery nie muszą być ciągłe - takiemu miszczowi przeszkodzą, a
    > karetce nie, bo zwolni.

    Nie muszą, ale są ... to samo we Wro - inaczej jak przelecieć
    nad to się nie da pokonać korka.

  • 15. Data: 2011-05-18 02:57:00
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-05-18 01:59, Pawel "O'Pajak" pisze:

> [...]
    > Zgwalcisz i zamordujesz dziecko - dostaniesz kilkanascie lat
    > paki i tyle. Zlamiesz swiadomie lub nie przepisy - to gin gnoju.

    Zabić kretynów wsiadających do autokaru z kierowcą-gapą, co może
    zasnąć na drodze.

    Zabić kretynów wsiadających do autokaru z kierowcą-gapą, na DK 2
    wpierdolić się do 2 metrowego rowu odwadniającego.

    Zabić kretynów wsiadających do autokaru z kierowcą-gapą, co nie
    zauważy, że ktoś wymusił mu pierwszeństwo.

  • 16. Data: 2011-05-18 06:50:21
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-05-18 01:59, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Powitanko,

    > Pewnie, najlepiej niech sie tam rozwali autokar pelen ludzi.

    Nie - najlepiej jak TIR rozpierdoli autobus miejski pełen ludzi, bo nie
    zauważył końca pasa. Każdą taką sytuację da się odwrócić, więc to jest
    akurat kiepskim argumentem.

    Ja tam mimo wszystko wolę jak konsekwencje ponoszą sprawcy wypadków, niż
    postronni. A że pasażerowie pod to podpadają? No cóż nie da się tak,
    żeby tylko kierowca dostawał w pupę podczas wypadku.

    Shrek.

  • 17. Data: 2011-05-18 06:51:46
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-05-17 20:22, Adam Szewczak pisze:
    > http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,betonowe-b
    ariery-sposob-na-piratow-czy-zagrozenie,201698.html

    Przyznam szczerze, że już mnie to wkurza, że żyjemy
    w mieście (kraju?), w którym jak się nie postawi barierki,
    to znajdzie się nie 1, ale 50 cwaniaków.

    To samo z tym zasłupkowywaniem chodników. Powinna wpadać 3 razy
    dziennie straż miejska, nawlepiać mandatów i by się cwaniaki
    oduczyły. To samo na AK. Zabrać te barierki, wstawić mobilne centrum
    monitoringu, albo zamontować coś na stałe i karać.

    Zrobienie takiego systemu jest tak banalne, że nie ma co się na ten
    temat rozpisywać. Jest data, zdjęcie, tablica rejestracyjna, jak
    ma się dostęp do bazy kierowców, to można z automatu takie fotki
    wysyłać. Niestety poczucie bezkarności i chamstwo to najgorsze,
    co jest na tych drogach, na parkingach i poza nimi.

    Parę razy próbowałem dyskutować z takimi pacjentami*, to zawsze
    kończyło to się darciem mordy i epitetami... za zwykłe zwrócenie
    uwagi, że stają np. kołem na trawniku, a miejsca jest tyle,
    że mogliby normalnie zaparkować. Teraz zacząłem im cykać fotki. :)

    *) zwykle kwalifikującymi się na leczenie psychiatryczne.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 18. Data: 2011-05-18 10:04:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Pawel,

    Wednesday, May 18, 2011, 1:59:15 AM, you wrote:

> [...]

    > zamordujesz dziecko - dostaniesz kilkanascie lat paki i tyle. Zlamiesz
    > swiadomie lub nie przepisy - to gin gnoju. Yes, tak trzymac.

    Jak na razie, to kierowca-gapa autobusu doprowadził do katastrofy z
    BRAKU barierek.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 19. Data: 2011-05-18 11:35:12
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-18 06:51, Rychu pisze:
    ariery-sposob-na-piratow-czy-zagrozenie,201698.html

    > Przyznam szczerze, że już mnie to wkurza, że żyjemy
    > w mieście (kraju?), w którym jak się nie postawi barierki,
    > to znajdzie się nie 1, ale 50 cwaniaków.

    Widzisz, cwaniacy są wszędzie - w każdym kraju i Polska nie jest
    jakoś szczególna pod tym względem. Problem w tym, że pozwala im
    się na takie zachowania, zamiast skutecznie z tym walczyć.
    Pomijając skuteczność policji (sądów itd.) to stosuje się
    również różne dość ciekawe rozwiązania - np. wjazd dla autobusów
    tak skonstruowany, że osobówka zawiśnie, słupy chowające się
    w nawierzchnię tylko dla wybranych pojazdów itd.

    > To samo z tym zasłupkowywaniem chodników. Powinna wpadać 3 razy
    > dziennie straż miejska, nawlepiać mandatów i by się cwaniaki
    > oduczyły.

    Mandaty to jedno - skuteczniejszą metodą jest automatyczne
    lawatowanie na parking strzeżony gdzieś tam daleko. Metoda
    stosowana od lat - tylko jakoś w Polsce się nie udaje, ponieważ
    zaraz są krzyki, jak to władza biednych kierowców doświadcza.

    > To samo na AK. Zabrać te barierki, wstawić mobilne centrum
    > monitoringu, albo zamontować coś na stałe i karać.

    Ile by tych mobilnych centrów być musiało?

> [...]
    > wysyłać. Niestety poczucie bezkarności i chamstwo to najgorsze,
    > co jest na tych drogach, na parkingach i poza nimi.

    O właśnie - oaza cwaniaków pojawia się niestety właśnie z
    racji bezkarności.

> [...]
    > że mogliby normalnie zaparkować. Teraz zacząłem im cykać fotki. :)
    >
    > *) zwykle kwalifikującymi się na leczenie psychiatryczne.

    Z takim nie ma co dyskutować - trzeba dzwonić na policję, do
    straży miejskiej i wymagać stosownego działania. W końcu za
    to płacimy...

  • 20. Data: 2011-05-18 11:51:29
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Bardzo dobra decyzja.

    Jeśli już, to lepiej gdy niezbyt przytomni kierowcy rozbijają się
    o beton niż o inne auta.

    --
    CB