  • Data: 2009-04-09 09:37:55
    Temat: Re: Czyzby w koncu odpowiedz Orange na oferte Play Fresh?
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 9 Apr 2009 10:58:09 +0200, BaX napisał(a):

    > Ca?e to kombinowanie i pilnowanie co i gdzie sie op?aci w danej chwili nie
    > jest warte dla mnie straconego czasu no i noszenia trzech telefonów.

    Ja pierdzielę, 10 milionów ludzi gapi się codziennie na ogłupiające seriale
    w telewizji a Wy gnębicie gościa, któremu chciało się trochę pokombinować.
    To nie jest czas stracony, to jest czas poświęcony na analizę.

    Gdyby ci wszyscy ludzie w tym czasie zrobili cokolwiek produktywnego, to
    następnego dnia Polska byłaby nie do poznania ;)

    Nie twierdzę, że oglądanie seriali jest złe, zdarzają się także wybitne
    seriale, niech każdy robi to co lubi, ale pisanie o traceniu czasu na
    przeglądanie cenników w takim kontekście mi się nie widzi.

    Wiecie kto uchodzi za wielką sknerę? Zygmunt Solorz, jeden z najbogatszych
    Polaków. Słynie z tego, że wykłóca się o drobne sumy, jednocześnie
    obracając milionami. Czego serdecznie nam wszystkim życzę :)

    Pozdrawiam
    Tony