  • Data: 2009-04-09 10:02:01
    Temat: Re: Czyzby w koncu odpowiedz Orange na oferte Play Fresh?
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 9 Apr 2009 11:51:11 +0200, BaX napisał(a):

    > Ja sie nie gapie na seriale w tv ale szukanie oszczedno?ci u?ytkuj?c trzy
    > telefony i przegl?danie ofert promocyjnych aby zarobiae na do?adowaniach
    > promocyjnych uwa?am za g?upsze ;)

    Twoje prawo :)

    Ja mam czasem wrażenie, że leżenie i patrzenie się w sufit może być
    mądrzejsze od serialu, bo a nuż przyjdzie Ci do głowy jakaś ciekawa myśl z
    nudów. Zauważ, że ludzie rzadko wymyślają coś genialnego w korku albo przed
    telewizorem - są wtedy na tyle zajęci, że myślenie mają na jałowym biegu.
    Wiele ważnych pomysłów powstało poodczas rzeźbienia w brązie (sprawdź w
    google) czy podczas kąpieli. To moje zdanie, mamy określone już różnice w
    naszych poglądach, ja szanuję Twoje.

    Pozdrawiam
    Tony