    From: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Czyzby w koncu odpowiedz Orange na oferte Play Fresh?
    Date: Thu, 9 Apr 2009 11:37:55 +0200
    <gri94t$8p5$1@inews.gazeta.pl> <gria1k$49a$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <e...@r...googlegroups.com>
    <grib5p$60o$1@nemesis.news.neostrada.pl> <grid8p$4sa$1@inews.gazeta.pl>
    <griitl$m43$1@atlantis.news.neostrada.pl> <grij1q$7fu$1@inews.gazeta.pl>
    <grio19$oba$1@nemesis.news.neostrada.pl> <grk1i5$n1f$1@inews.gazeta.pl>
    <grk8d6$hps$1@atlantis.news.neostrada.pl> <grk948$ool$1@inews.gazeta.pl>
    <grkar1$r22$1@nemesis.news.neostrada.pl> <grkbfh$60u$1@inews.gazeta.pl>
    <grkdee$t64$1@atlantis.news.neostrada.pl>

    Dnia Thu, 9 Apr 2009 10:58:09 +0200, BaX napisał(a):

    > Ca?e to kombinowanie i pilnowanie co i gdzie sie op?aci w danej chwili nie
    > jest warte dla mnie straconego czasu no i noszenia trzech telefonów.

    Ja pierdzielę, 10 milionów ludzi gapi się codziennie na ogłupiające seriale
    w telewizji a Wy gnębicie gościa, któremu chciało się trochę pokombinować.
    To nie jest czas stracony, to jest czas poświęcony na analizę.

    Gdyby ci wszyscy ludzie w tym czasie zrobili cokolwiek produktywnego, to
    następnego dnia Polska byłaby nie do poznania ;)

    Nie twierdzę, że oglądanie seriali jest złe, zdarzają się także wybitne
    seriale, niech każdy robi to co lubi, ale pisanie o traceniu czasu na
    przeglądanie cenników w takim kontekście mi się nie widzi.

    Wiecie kto uchodzi za wielką sknerę? Zygmunt Solorz, jeden z najbogatszych
    Polaków. Słynie z tego, że wykłóca się o drobne sumy, jednocześnie
    obracając milionami. Czego serdecznie nam wszystkim życzę :)

    Pozdrawiam
    Tony