  • Data: 2009-04-09 15:54:23
    Temat: Re: Czyzby w koncu odpowiedz Orange na oferte Play Fresh?
    Od: "Mariano Italiano" <m...@s...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

    SDD napisał(a):

    > Użytkownik "Mariano Italiano" <m...@s...gov.pl> napisał w
    > wiadomości news:grioab$onv$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > To, ze gdyby nie bylo tych oszczednych, to by te zasady rynkowe nie
    > dzialaly.
    > Kupilbys sobie w 1998 roku Tak-Tak-a.. I z wygoda oraz oszczednoscia
    > czasu placilbys 3,66 za minute. Gdyz - jako czlowiek ceniacy sobie
    > czas i wygode nie interesowalbys sie innymi ofertami.

    Nie kupiłbym sobie Tak-Taka. Cenię sobie wygodę posiadania abonamentu. Nigdy
    nie musiałem zastanawiać się ile minut mi zostało, czy mogę wysłać MMS-a,
    e-mail, czy też co muszę zrobić, abym mógł rozmawiać zagranicą.

    > Co z tego, ze jakis tam operator X zrobilby 10 gr za minute - gdyby
    > wszyscy mysleli tak, jak Ty, to nikt przyzwyczajony do swego
    > wygodnego Tak-Taka nawet nie spojarzlby na tamta oferte.

    Na szczęście nie wszyscy mysla tak, jak ja - prawda?

    > Natomiast poniewaz inni sa jednak oszczedni, to w takiej sytuacji, by
    > zapobiec gremialnym migracjom do operatora X, takze i Twoj operator
    > bedzie obnizal ceny. I tak to dziala wlasnie.

    Właśnie - tak to działa.

    Ale przyczyna tego odłamu dyskusji był fakt, że ktoś nosi trzy telefony.
    Skoro mu z tym dobrze, to jego sprawa. Mnie to nie bawi. I tyle.

    Mariano Italiano