  • Data: 2014-05-21 02:33:50
    Temat: Re: Czyżby ustawiony przetarg w ZUS na samochody?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 20 May 2014 19:58:25 +0200, John Kołalsky napisał(a):
    > Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>
    >
    > A ja wcale nie porównuję markowych do składaków.

    No jak nie, jak tak :-)

    > Mogę nawet założyć, że
    > padają równie szybko. Tylko, że to jest bliżej roku niż 10 lat. Jeśli rok ma
    > 365 dni i komputerów jest 365 to sobie schodzą średnio jeden na dzień.

    Ale co za markowy szmelc ci wcisneli ?
    Nie znam skladaka, ktory by padl w rok. To jest blizej 10 lat niz
    roku. Tylko ze po 3-5 latach komputer trafia na smietnik histori.

    > Pewnie jest lepiej, ale i tak ileś pada i trzeba je naprawiać i/lub
    > zastępować innymi. I wtedy się trzeba zastanowić jak to zrobić. Niektórzy
    > chcą kupić 20% więcej składaków

    Zalezy czego chcesz. Tylko ze przed chwila napisales "Mogę nawet
    założyć, że padają równie szybko." To co - markowych tez +20% ?

    J.