  • Data: 2014-05-21 10:00:41
    Temat: Re: Czyżby ustawiony przetarg w ZUS na samochody?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Mnie chodzi o to, że jak uważasz, że używane kompy są ok to używane
    > samochody tym bardziej.

    Wiem o co ci chodzi.
    Ale z samochodami jest ryzyko wieksze bo trudniej ocenic co sie kupuje
    (chociaz i potencjalna korzysc równiez wieksza ale mozna tez "wtopic").
    Poza tym uzywane to był tylko przykład ze czasami mozna naprawde duzo
    oszczedzic.
    Watek był o tym, zeby nie kupowac wypasionych i7 na zwykłe stanowiska
    biurowe i nie ustawiac przetargów w ten sposób, zeby wychodziło ze tylko i7
    spełnia wymagania.
    Oponenci twierdza ze trzeba kupowac jak najlepsze, bo te słabsze sie
    czesciej psuja.