  • Data: 2014-05-21 11:00:40
    Temat: Re: Czyżby ustawiony przetarg w ZUS na samochody?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > W używanym samochodzie zerwał mi się pasek rozrządu. Nieco przed 60
    > padł. Zacząłem go naprawiać. Wydałem na razie 2700, ale już ponad
    > miesiąc nie mam samochodu. Byłem dzisiaj w salonie. Nowy samochód z
    > gwarancją kosztuje poniżej 40.

    No i?
    Co 60 tysiecy bedziesz kupował nowy? A jak ci peknie pasek po 40?
    A zastepczego ci nie dali? To moze lepiej było kupic 2 uzywane po 20?
    A jezdze takim co ma obecnie 350 przebiegu i nigdy mnie nie zawiodł...

    > Nie, wszystkie będą się pierd.. od początku :-)

    Dziękuje.

    > Z kontekstu,

    Z jakiego kontekstu?

    > takiego informatyka stosowanego, który zajmuje się
    > komputerami w firmie, czyli je zamawia i oddaje do serwisu a nie
    > naprawia.

    Bo? W firmach ktore znam informatycy praktycznie zawsze wykonywali niektore
    czynnosci serwisowe. Dlaczego? Bo tak jest szybciej, taniej, maja do tego
    odpowiednia wiedze etc. Przykładowo w komputerze po gwarancji pada dysk.
    Jaki jest sens wozenia do serwisu czy zamawania serwisu skoro serwis
    takiego komputera trwa 10 minut?

    > Policz to sobie. Może Ci wyjdzie mniej, ale i tak w miesiąc w ... tego
    > będzie.

    Nie mamy odpowiednich danych zeby to policzyc. W koncu nikt nie ma
    statystyki awaryjnosci.
    A awarie tez sa rózne. Co pada najczesciej w komputerach? Jezeli nie padnie
    płyta główna to wymiana pozostałych czesci to przeciez kilka minut pracy...