  • Data: 2014-05-21 16:00:40
    Temat: Re: Czyżby ustawiony przetarg w ZUS na samochody?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik AL a...@s...tam.pl ...

    >:)
    > W sluzbowym Megane, na koncowce gwarancji polecialy panewki i rozrzad
    > bodajrze - wymienili caly silnik na nowy (firma nic nie zaplacila).

    > ale pasek już wymieniałeś - ile razy?

    Jasne. Nawet ostatnio. Ale co ma planowana wymiana z awaria?
    No i nadal nie wiem jak traktować odniesienie zerwania paska do uzywanych
    komputerów... :)

    > W swoim mam łańcuch - wg producenta powinien wytrzymać do końca życia
    > pojazdu. Ale sam nie wiem....

    > tak, ale jesli komputer na gwarancji, do tego zaplombowany, to gwarant
    > chce by naprawa byla wykonywana u niego w serwisie - wiec raczej firma
    > mogac naprawic sprzed w ramach gwarancji ale w serwisie zewnetrznym
    > raczej nie bedzie sklonna sama kupowac podzespoly by ich informatyk je
    > wymienil (co innego jak juz jest po gwarancji).

    Czyli kolejny plus komputerów za 400zł... Można samemu naprawic w 10 minut.
    A koszty pomijalne biorac pod uwage ze 90% ceny zaoszczedzilismy przy
    kupnie...