    Date: Fri, 16 May 2014 14:27:48 +0200
    From: anacron <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czyżby ustawiony przetarg w ZUS na samochody?

    W dniu 16.05.2014 10:14, Myjk pisze:
    > Wed, 14 May 2014 17:20:51 +0200, anacron

    > Jaka wersja i za jakie pieniądze?

    Ta konkretna kosztowała ponoć prawie 107 tys. 2l TDI, w środku chyba
    prawie wszystko co proponują.

    > Zawieszenie się telepie, nie jedzie, czy co?

    W porównaniu z i30 to to się nie trzyma na zakrętach drogi. Tam gdzie
    i30 spokojnie 100-110km/h przez zakręt szedłem w tym Superb mi dupa
    uciekała ostro w plener często już przy 90km/h, co - nie ukrywam - mnie
    zdziwiło na początku, bo spodziewałem się podsterowności, a nie
    nadsterowności. Podłokietnik stanowczo za wysoko, nie mogę sobie jakoś w
    tym aucie optymalnej pozycji ustawić i ciągle mnie plecy bolą po
    dłuższej trasie. Audio średniej jakości. Wykończenie też, jak za te
    pieniądze pozostawia wiele do życzenia. Jak jeździłem dwa tygodnie A6
    (to chyba ten sam segment) to byłem zachwycony autem, a w tej skodzinie
    kurwicy dostaję i czekam tylko kiedy mi moje wozidełko oddadzą. Być może
    z perspektywy pasażera ten Superb jest ideałem, ale z perspektywy
    kierowcy to pieprzone taczki i nic więcej. Auto w miarę świeże, 80kkm
    przebiegu nie widać aby było styrane.

    --
    anacron
    aba/