  • Data: 2014-05-16 09:50:19
    Temat: Re: Czyżby ustawiony przetarg w ZUS na samochody?
    Od: "BaX" <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > To są jakieś ogólniki bez potwierdzenia.

    Taa, jak UM który w przetargu zamawia 100szt komputerów dostanie badziewie
    gdzie 10% będzie awaryjnych to raczej nie będzie zadowolony. Ciekawe czy Ty
    byś był gdyby okienka do obsługi klientów były nieczynne bo się sprzęt
    pierdoli.

    > Pracuje na komputerze, ktory kupiłem uzywany za 300zł, pracuje 24h na dobe
    > i wszystko jest ok.

    Ja też, mam takich kilka, i co z tego? Taki komputer nie ma gwarancji, a w
    przypadku padu kluczowego podzespołu nie ma szans postawić go na nogi w
    krótkim czasie bo nie ma dostępu do starych płyt czy proców.

    > Czasami komputery sie psuja i najczesciej to pech a nie jakas wykładnia
    > jakosci.

    Hehehe, jasne. Na pewnym poziomie sprzętu w stacjonarkach ryzyko takiej
    awari jest minimalne. Wystarczy odpowiednio skonfigurować maszynę i dobrać
    sprawdzone graty. Jak firma działa w branży od lat to doskonale wie co
    można, a czego się nie daje do kompów dla firm. Niestety ale nie są to te
    najtańsze w cenniku graty.