  • Data: 2014-05-14 15:08:49
    Temat: Re: Czyżby ustawiony przetarg w ZUS na samochody?
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:XnsA32D8C4486B40budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik tck t...@t...Wytnij.net.pl ...

    > Dokładnie.
    > Wstyd, zeby prezes panstwowej firmy takim gównem się poruszał...

    > A C to byłby też wstyd?

    > No prosze...

    > Celowo pomijasz te ktore by pasowały (poza długością) a mogłyby być
    > tansze?
    >
    > Wychodzi na to, ze rozmowa jest na inny temat: czy prezes zus musi jezdzic
    > A8 a nie moze avensisem w latach gdzie cały czas słyszymy slowo kryzys,
    > zaciskanie pasa etc?

    ales sie uparl,
    nie chca jezdzic audi a8 tylko kura superb, najtansza w stawce
    dobra, niechby avensis sie lapal rozmiarami i co z tego?
    cennikowo podstawa avensisa 83.900, c5 82.900, passat 87.690, mercedec klasa
    c ponad 120tys a superb 72.700, nie chce mi sie konkretnej konfiguracji
    klepac i nie wiem jak by to w wynajmie wyszlo

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl