  • 11. Data: 2009-03-17 14:10:24
    Temat: Re: Czytnik kart
    Od: "Andrzej M." <anastazewo(nospam)@o2.pl>

    Echo pobrzmiewa w piosenkach np. "Rusz się Boguś, w sklepie są cytryny".

  • 12. Data: 2009-03-17 14:52:24
    Od: "JR" <j...@w...pl>

    > Echo pobrzmiewa w piosenkach np. "Rusz się Boguś, w sklepie są cytryny".

    ja pamiętam raczej:
    " ... jestem sobie wesoły Romek,
    mam na przedmieściu domek ..."
    itd.

    --
    pzdr.
    JR

  • 13. Data: 2009-03-17 17:04:35
    Od: "Karol J." <q...@p...ONIET.pl>

    > Grupowiczów wie czy jest na rynku czytnik kart z wyjściem HDMI ?

    A widziałes kiedys czytnik z wyjściem S-video albo DVI ?

  • 14. Data: 2009-03-17 19:14:45
    Od: "Andrzej M." <anastazewo(nospam)@o2.pl>

    Może są jakieś problemy ze standardmi tych łączy. Tym niemniej dobrze byłoby
    taki czytnik mieć. Oczywiście nie SVHS tylko HDMI.

  • 15. Data: 2009-03-17 22:53:55
    Od: "Karol J." <q...@p...ONIET.pl>

    > Może są jakieś problemy ze standardmi tych łączy. Tym niemniej dobrze
    > byłoby taki czytnik mieć. Oczywiście nie SVHS tylko HDMI.

    Mam taki czytnik (niestety ma tylko wyjścia D-sub i DVI - HDMI będzie miała
    jego nowsza wersja). Jest generalnie dośc drogi, duży i wolny jak na czytnik
    kart, ale działa - wsadzam do niego kartę pamięci, podłączam telewizor i
    oglądam sobie zdjęcia z karty :)
    Jego nazwa handlowa to "Komputer"