  • Data: 2010-01-25 23:52:37
    Temat: Re: Czym tniecie laminat ?
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > Gilotyna szarpie i wygina krawędzie, a takiego 1.55mm to już nie ma szans
    > przeciąć.

    To masz chyba gilotynke do papieru, moja tnie rowno. Zanim kupilem
    gilotyne, to albo pilka do metalu cialem, albo nozem wzdluz przykreconej
    sciskami stolarskimi linijki metalowej wiele razy nacinalem plytke az
    mozna bylo ja rowno zlamac. Potem jeszcze pilnikiem wyrownywalem.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa