  • Data: 2018-08-08 09:07:53
    Temat: Re: Czym sklejać / naprawiać / montować plastik?
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:9c12d45d-1057-474e-8327-4ce9910f263a@googlegrou
    ps.com...

    > Jak napisales o tych dzwigniach to sobie przypomnialem.

    > Czasem daje sie cos naprawic za pomoca wtopienia metalowych wzmocnien.
    > Pamietam jak kumpel naprawil jakas dzwigienke za pomoca zszywaczy.

    Nie bardzo w temacie, ale kilka dni trafiłem na taki film YT, nawiązuję do
    tego wzmacniania...
    https://www.youtube.com/watch?v=K3q1gmte_CY

    > Cale obciazenie przenosily te druciki wtopione i odpowiednio powyginane.

    Się robiło :)

    > Ale to i tak jest takie srednie rozwiazanie. Jak cos jest zle
    > zaprojektowane to nie ma rady, polamie sie i tyle...

    A jeszcze materiał nadgryziony wiekiem, już nie taki wytrzymały jak nówka...
    Ale czasem trzeba wybrać mniejsze zło.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.