  • Data: 2018-08-09 10:17:57
    Temat: Re: Czym sklejać / naprawiać / montować plastik?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-09 o 08:45, Kris pisze:

    > Od urodzenia jesteś taki chamski czy po prostu teraz coś Tobie w życiu
    > nie wyszło?

    Tylko jak z chamami prowadzę dyskusję.

    > Ani razu Tobie nie ubliżyłem

    Jak widać kłamstwo to twoja natura.

    > a Ty wyzwiskami na lewo i prawo rzucasz.

    Wyzwiskami? Bo chama nazywam chamem? Debila debilem?

    > Może z kolegami w piaskownicy tak spróbuj

    Waśnie próbuję, ale jak widać jeszcze obydwaj (a może to jeden i ten
    sam?) nie dorośliście do piaskownicy, bo wszędzie brudzicie.
    Przypomnę, że ten wątek jest o klejeniu, a nie o "nadzorowaniu"
    pieczenia chleba.
    To, że zachowujesz się jak cham w stosunku do mnie, mnie to wali, ale
    chociaż uszanuj autora i nie zaśmiecaj mu jego wątku.