  • Data: 2018-08-08 17:46:49
    Temat: Re: Czym sklejać / naprawiać / montować plastik?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 7 sierpnia 2018 23:23:23 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > No to daj linka i nie pierdol.
    To nie Ty pisałeś że chleb piecze sie w 200stC przez 2 godz?
    Daj też linka do swoich głupot w których

    > Problem jest w tym, że chleb wypieka się w
    > piecach nagrzanych nawet do 230-250 stopni Celsjusza. Później
    > temperaturę się obniża do 180'C.

    Przez dwie godz jak twierdziłeś do tej pory czy jednak doczytałeś(bo raczej w życiu
    nie piekłeś) i sprostujesz?

    > Co zaś się tyczy receptur pieczenia chleba to co "wypiekacz" to inna
    > receptura. Ty i ten drugi idiota Kris macie popierdółki do pieczenia
    > chleba drożdżowego.

    Tak, tak wiem- Ty miałeś Tefala o mocy 1,7kW. Piekłeś w nim czy nadzorowłeś
    pieczenie?

    > Tak, tu się używa mniej wody i ja się z tym nie
    > spieram.

    Uparcie sie spierasz od kilku dni, kilometry bzdur wypisujesz a później twierdzisz że
    nic takiego nie piałeś
    Robiłeś kiedykolwiek chleb na zakwasie? Stosuje się pół na pół
    > Spora część tej wody odparowuje w trakcie
    > pieczenia. Nie pisałem, że cała.

    Nie pisałeś? Liczyłes nawey ile energi trzeba aby o,8litra wody odparować z chleba

    > Ty i Kris kłamiecie pisząc, że ponoć
    > pisałem, że cała woda z chleba odparowuje i chleb jest całkowicie suchy.

    https://groups.google.com/d/msg/pl.misc.budowanie/B8
    7X9JkriQA/-zEU2XWqCQAJ
    "Policzmy ile potrzeba energii, aby podgrzać i odparować wodę, która
    znajduje się cieście."

    > Po prostu pozostawię to bez komentarza

    Twoje bzdury nie można bez komentarza zostawić bo ktoś kiedys przeczyta i pomyśli że
    tak ma być
    Pisz proszę tylko o tym o czym masz pojęcie
    O pieczeniu chleba nie pisz bo w życiu żadnego nie upiekłeś i masę bzdur w dwóch
    watkach(zaśmiecając je przy okazji) natworzyłeś.