  • Data: 2010-02-22 08:45:31
    Temat: Re: Czym poprawiać skany negatywów?
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ale się dysputa rozwinęła ;-).
    Powiem tak: skanuję negatywy, które same z siebie są niezbyt
    dobrej jakości. Na dodatek nie są to dzieła sztuki, jak
    robiłem te zdjęcia to nie miałem wiedzy takiej jak dziś, w
    zasadzie są to zwykłe pstryki :-). Dlatego komentarze np.
    Jakuba są lekko irytujące ;-). Owszem, ja mam duże poczucie
    humoru, ale wyśmiewanie mnie dlatego, że kupiłem sprzęt
    gorszy niż to, co on zaproponował, jest drażniące. Na
    dodatek od razu ocenił że mnie nie stać, co już w ogóle jest
    bez sensu. Ale widać on tak lubi ;-).
    Skany są dobre, nie zamierzam ich nigdzie zamieszczać, a
    jedynie mieć w każdej chwili dostęp do nich. I takie było
    moje założenie, o poprawianie zapytałem bardziej z
    ciekawości. Ważna dla nas jest ich treść, a nie to czy mają
    jakieś małe skazy :-).
    Niemniej dzięki wszystkim za informacje.
    Pozdrawiam
    RJ