  • Data: 2010-02-19 10:55:57
    Temat: Re: Czym poprawiać skany negatywów?
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A to niespodzianka ;)
    >
    > Tu niech wpisujom siem miasta, ktore gratulujom zakupu ;-)

    Długo nad tym myślałeś? Zadałem konkretne pytanie a nie
    chwalę się żakupem pierdoły. Jak masz pieprzyć takie głupoty
    nic nie wnoszące do sprawy to lepiej wracaj pod budkę z
    piwem. Bo jeszcze koledzy Ci wypiją...

    > Tak - nazywaja sie "skaner z ICE". No, ale Ty myslisz ze
    > nie da rady ;)

    Zauważ że taki skaner kosztuje 2-3 razy tyle, ile ten który
    kupiłem. Mogłeś też doradzić skaner za 20.000, tylko jaki
    tego sens? Ja nie potrzebuję skanować dzieł artystycznych,
    tylko ocalić od zapomnienia stare klisze... Jak nie da się
    prosto tych felerów usunąć to świat też się nie zawali...