  • Data: 2010-02-19 11:32:03
    Temat: Re: Czym poprawiać skany negatywów?
    Od: drmoriarty <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Lut, 12:09, "Robert_J" <r...@w...pl> wrote:

    > Powtórze pytanie: jak przechowujesz zbiory z lustra? ;-) A
    > sadze ze masz ich zdecydowanie wiecej niz negatywów...
    Ja swoje zbiory jakiś czas temu straciłem, kolejne mam na dwóch
    dyskach. Niestety.
    A co do pytania, to Jakub odpowiedział z właściwym sobie sarkazmem i
    pewnie też dlatego że zęby na skanowaniu przejada :PP
    Imo - nie ma sensu, zrób indeksy i wybierz najlepsze zdjęcia a jak nie
    to najlepsze lata spędzisz na skanowaniu i retuszowaniu, tanim
    skanerem bez ice.
    pozdrawiam
    Sławek