eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzym grozi jazda z uszkodzoną dwumasąRe: Czym grozi jazda z uszkodzoną dwumasą
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
    rwth-aachen.de!newsfeed.straub-nv.de!feed.xsnews.nl!fbe002.ams.xsnews.nl!news.r
    oellig-ltd.de!open-news-network.org!cyclone01.ams2.highwinds-media.com!voer-me.
    highwinds-media.com!peer01.am1!peering.am1!peer04.fr7!news.highwinds-media.com!
    newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.
    pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <mk3jm3$hk9$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    Subject: Re: Czym grozi jazda z uszkodzoną dwumasą
    Date: Thu, 28 May 2015 10:36:37 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 150527-1, 27.05.2015), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 32
    Message-ID: <5566d33a$0$8376$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1432802107 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8376 89.72.242.154:2974
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 3712274974
    X-Received-Bytes: 2579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2563131
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    wiadomości news:XnsA4A849ADBE3A8budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik Jacek k...@a...com ...
    >
    >> Mechanik przy wymianie tarczy sprzęgła stwierdził, że luz na kole
    >> dwumasowym jest 2x większy od dopuszczalnego, ale nic nie szarpie, nie
    >> drży a więc zdecydowałem, że jeszcze teraz zostawię 2500 zł w kieszeni i
    >> nie wymieniłem. Sprzęgło mam za to nowe.
    >> W miarę upływu czasu pojawiają się coraz to nowe efekty "perkusyjne"
    >> pracy tego koła. Na wolnych obrotach pobrzękuje, a podczas jazdy przy
    >> każdym odjęciu gazu robi głośne "cyk". Przy zapalaniu wydaje odgłosy,
    >> jak potrząsane metalowe wiaderko z kamieniami. Żadnych innych objawów
    >> nie ma. Nadal pracuje płynnie.
    >> Teraz pytanie do Was: czym grozi jazda z takim kołem dwumasowym?
    >
    > Hmm...
    > Z doświadczenia osoby ktora nigdy dwumasy nie miała :)
    > Czy nie lepiej, skoro juz wszystko jest tam rozbierane - jednak przy
    > wymianie sprzegła wymienic rownież dwumase? Kase wydasz ale zaoszczedzisz
    > na podwójnej robociźnie.
    > A dwumasa 2500 ale regenerowana pewnie duzo taniej?

    Jeśli oryginał psuje sie co chwila, to wymiana jest bez sensu, bo i tak
    zaraz padnie.
    Regenerowany to jeszcze większa loteria - chyba, że ma się sprawdzony
    warsztat.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: