  • 11. Data: 2012-03-05 16:58:33
    Temat: Re: Czyja śmierć jest warta więcej?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Papkin" napisał w wiadomości grup
    >Rzad przyzna z naszych podatkow somelenskiej wysokosci odszkodowania
    >co nie?
    >Byloby to nie godne gdyby nie przyznali, prawda? Kazdy zmarly
    >tragicznie winien dostac smolenskie pieniadze.

    Poczekamy, zobaczymy. W tamtej sprawie rzad byl przewoznikiem, tu
    wyplaci pewnie OC.
    Czy w smolenskiej wysokosci ... zobaczymy, trudno ocenic wartosc
    czlowieka.

    W sumie to na bilecie powinno byc napisane "podroz ubezpieczona do
    wysokoci XXX zl". Klient akceptuje albo nie.
    Chociaz ... czy wypada zeby mu przewoznik proponowal dodatkowe polisy
    na klienta koszt ?

    J.

  • 12. Data: 2012-03-05 17:00:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 05 Mar 2012 16:58:33 +0100 osobnik zwany J.F wystukał:

> [...]
    > wysokoci XXX zl". Klient akceptuje albo nie. Chociaz ... czy wypada zeby
    > mu przewoznik proponowal dodatkowe polisy na klienta koszt ?

    przecież przewoźnicy są obowiązkowo ubezpieczeni. A płaci za to klient.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2012-03-05 18:27:06
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Mario

    > http://www.swiatproblemow.pl/2008_6_1.htm Wypadki z udziałem
    > nietrzeźwych kierowców to jakieś 10% więc tekst o większości był bez
    > sensu.

    W dodatku "z udziałem" niekoniecznie oznacza "z winy".

  • 14. Data: 2012-03-05 19:28:38
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On 05 Mar 2012 12:21:42 GMT, to wrote:

    > Dlaczego gdy zginęło kilkanaście osób w wypadku kolejowym, to wszyscy się
    > litują, współczują, łączą w bulu i ogłaszają żałobę narodową, a gdy
    > zginie tyle samo w słoneczny weekend na drogach, to gadają tylko o
    > bezmyślności, brawurze, bandytyzmie na drogach itp.?
    >
    > Czy pasażerowie (a często i niewinni kierowcy) aut, które uległy poważnym
    > wypadkom to jakiś gorszy typ człowieka niż pasażerowie wykolejonych
    > wagonów PKP? Czy im już nie należy się żałoba narodowa i współczucie
    > tylko ciągłe napiętnowanie?
    >
    > Co za idiotyzm!

    Ściągnięcie wszystkich wraków z dróg i ofiar wypadków w jedno miejsce, żeby
    polityk mógł sobie zrobić na jego tle zdjęcie w ramach kampanii wyborczej
    byłoby logistycznie trudne.

    A tu jak znalazł cała katastrofa w jednym miejscu - są kamery, oprawa
    medialna, tabloidy pewnie ściagają się kto pierwszy pokaże zwłoki, urwaną
    kończynę czy inne zdjęcia wnętrzności.
    Można się pokazać z zafrasowaną miną na tle powyginanych wagonów.
    Jest fajnie - biznes się kręci.

    A takie tam wypadki drogowe - to już wszystkim spowszedniało. Pozatym każdy
    przecież wie, że wypadki drogowe zdarzają się tylko pijanym,
    dwudziestokilkulatkom w trochę tylko od nich młodszym BMW, którzy wracają z
    dyskoteki w 8 osób w 5 osobowym samochodzie z prędkością 160km/h.

  • 15. Data: 2012-03-05 20:21:59
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "to" <t...@i...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > wypadkom to jakiś gorszy typ człowieka niż pasażerowie wykolejonych
    > wagonów PKP? Czy im już nie należy się żałoba narodowa i współczucie

    No!

    Ale ja wiem o co chodzi. To specjalnie tak zrobili, coby taki jeden debilny
    troll "to" miał o czym trollować....

  • 16. Data: 2012-03-05 20:41:06
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Człowiek odbiera zdażenie jako straszne
    gdy daleko odbiega od tego czego się spodziewa,
    od oczekiwań, od podjętego ryzyka.

    Wsiadając do auta człowiek wlicza w ryzyko poznaną statystykę.
    Wsiadając do wagonu też.

    I jak jest katastrofa drogowa, to mieści się w statystyce,
    jest to zgodne z podjętym ryzykiem.

    A jak jest katastrofa kolejowa,
    to ona nie wynika ze statystyki:
    jest niespodziewana, nie wliczona w ryzyko,
    to się nie ma prawa zdażyć, więc jest czymś strasznym.

    http://reforma.ortografi.w.interia.pl/

  • 17. Data: 2012-03-05 21:09:38
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Andy Niwiński

    > Ale ja wiem o co chodzi. To specjalnie tak zrobili, coby taki jeden
    > debilny troll "to" miał o czym trollować....

    Debilnych trolli to sobie w swoim otoczeniu poszukaj.

  • 18. Data: 2012-03-05 23:56:00
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > Aha.
    > No to pa.
    > PLONK

    Pomyliłeś adresata. Żałobę narodową ogłasza Prezydent RP i do Niego
    uderzaj z reklamacjami, jak masz z tym problem a ode mnie się odczep.

  • 19. Data: 2012-03-06 11:19:43
    Od: "Marcepan" <m...@m...on>

> [...]
    > zginie tyle samo w słoneczny weekend na drogach, to gadają tylko o
    > bezmyślności, brawurze, bandytyzmie na drogach itp.?

    Bo mało który stadion, teatr czy restauracja zniosłaby nieustajacą żałobę
    narodową. Mnie to nie przeszkadza, radio puszcza fajną melanchilijną
    muzyczkę.