  • 1. Data: 2012-03-05 13:21:42
    Temat: Czyja śmierć jest warta więcej?
    Od: to <t...@i...pl>

    Dlaczego gdy zginęło kilkanaście osób w wypadku kolejowym, to wszyscy się
    litują, współczują, łączą w bulu i ogłaszają żałobę narodową, a gdy
    zginie tyle samo w słoneczny weekend na drogach, to gadają tylko o
    bezmyślności, brawurze, bandytyzmie na drogach itp.?

    Czy pasażerowie (a często i niewinni kierowcy) aut, które uległy poważnym
    wypadkom to jakiś gorszy typ człowieka niż pasażerowie wykolejonych
    wagonów PKP? Czy im już nie należy się żałoba narodowa i współczucie
    tylko ciągłe napiętnowanie?

    Co za idiotyzm!

  • 2. Data: 2012-03-05 13:31:42
    Temat: Re: Czyja śmierć jest warta więcej?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    to wrote:
> [...]
    > poważnym wypadkom to jakiś gorszy typ człowieka niż pasażerowie
    > wykolejonych wagonów PKP? Czy im już nie należy się żałoba narodowa i

    cóż tak... to jest troszkę głupie, ale taka jest psychologia ludzi...

  • 3. Data: 2012-03-05 13:36:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "to" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >wagonów PKP? Czy im już nie należy się żałoba narodowa i współczucie
    >tylko ciągłe napiętnowanie? Co za idiotyzm!

    No bo oni w wiekszosci wiedza ze wsiadaja do auta prowadzonego przez
    pijanego kierowce :-)

    Poza tym zauwaz ze maszynistow na razie az tak glosno nie zaluja.

    Najlepiej to byc pilotem - awansuja, order dadza, a dopiero potem sie
    okaze ze to z wlasnej glupoty, ale tego juz glosno nie powiedza :-)

    J.

  • 4. Data: 2012-03-05 13:37:08
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > Dlaczego gdy zginęło kilkanaście osób w wypadku kolejowym, to wszyscy
    > się
    > litują, współczują,

    NTG

    > łączą w bulu

    hmm..

    > i ogłaszają żałobę narodową, a gdy
    > zginie tyle samo w słoneczny weekend na drogach, to gadają tylko o
    > bezmyślności, brawurze, bandytyzmie na drogach itp.?

    bo tak

    > Czy pasażerowie (a często i niewinni kierowcy) aut, które uległy
    > poważnym
    > wypadkom to jakiś gorszy typ człowieka niż pasażerowie wykolejonych
    > wagonów PKP?

    Zależy. Czasami nie a czasami (jak prowadzą pod wpływem i przeginają
    pałę na drodze) tak

    > Czy im już nie należy się żałoba narodowa i współczucie
    > tylko ciągłe napiętnowanie?

    Nie

    > Co za idiotyzm!

    Faktycznie, straszne.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2012-03-05 13:45:43
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 05/03/2012 12:36, J.F wrote:

    > No bo oni w wiekszosci wiedza ze wsiadaja do auta prowadzonego przez
    > pijanego kierowce :-)

    Zwłaszcza kiedy ktoś wjedzie z przeciwka na ich pas. Głupi jesteś, czy
    trollujesz?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 6. Data: 2012-03-05 14:05:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "M1SLQ" <m...@m...o2.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:

    > Nie

    Aha.
    No to pa.
    PLONK

  • 7. Data: 2012-03-05 14:08:44
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-03-05 13:36, J.F pisze:

    > No bo oni w wiekszosci wiedza ze wsiadaja do auta prowadzonego przez
    > pijanego kierowce :-)

    Zanim coś palniesz to może sprawdź.
    http://www.swiatproblemow.pl/2008_6_1.htm
    Wypadki z udziałem nietrzeźwych kierowców to jakieś 10% więc tekst o
    większości był bez sensu. A uśmieszek lekceważenia wyraźćnie nie na
    miejscu.

    MD

  • 8. Data: 2012-03-05 15:40:31
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    to wrote:
> [...]
    > gdy zginie tyle samo w słoneczny weekend na drogach, to gadają tylko o
    > bezmyślności, brawurze, bandytyzmie na drogach itp.?

    Rzad przyzna z naszych podatkow somelenskiej wysokosci odszkodowania co nie?

    Byloby to nie godne gdyby nie przyznali, prawda? Kazdy zmarly tragicznie winien
    dostac smolenskie pieniadze.

  • 9. Data: 2012-03-05 16:44:34
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Papkin

    > Rzad przyzna z naszych podatkow somelenskiej wysokosci odszkodowania co nie?
    >
    > Byloby to nie godne gdyby nie przyznali, prawda? Kazdy zmarly tragicznie winien
    > dostac smolenskie pieniadze.

    A jak! Przecież bliscy cierpią dużo bardziej, gdy ktoś ginie w wypadku niż
    gdy umiera 10 lat na raka. To logiczne. Ewidentnie należy się duże
    odszkodowanie, a w przypadku śmierci "naturalnej" tylko zasiłek pogrzebowy.

  • 10. Data: 2012-03-05 16:45:04
    Od: "Azotox" <p...@y...com>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zginie tyle samo w słoneczny weekend na drogach, to gadają tylko o
    > bezmyślności, brawurze, bandytyzmie na drogach itp.?

    "What is the sound of one hand clapping?"
    pytania, pytania...
    głupie pytania...

    moon