eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzyja by była wina ? › Re: Czyja by była wina ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: mk4 <m...@d...null>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czyja by była wina ?
    Date: Mon, 8 May 2017 20:12:47 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 48
    Message-ID: <oeqcf0$lhp$2@usenet.news.interia.pl>
    References: <1csyxz2ytufc5.1d3oggk2px57k$.dlg@40tude.net>
    <oenp5f$bui$1@node1.news.atman.pl>
    <590fed47$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
    <oep9vd$rok$1@node1.news.atman.pl>
    <591058d3$0$15204$65785112@news.neostrada.pl>
    <k...@4...com>
    <59106985$0$5140$65785112@news.neostrada.pl>
    <59106bed$0$15195$65785112@news.neostrada.pl>
    <591070bd$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@4...com>
    <oept0r$vvb$1@node2.news.atman.pl>
    <g...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: 178235223215.warszawa.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1494267168 22073 178.235.223.215 (8 May 2017 18:12:48
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 8 May 2017 18:12:48 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.1.0
    In-Reply-To: <g...@4...com>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2604421
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2017-05-08 20:00, r...@k...pl wrote:
    > Mon, 8 May 2017 15:49:15 +0200, w <oept0r$vvb$1@node2.news.atman.pl>, Poldek
    > <p...@i...eu> napisał(-a):
    >
    >> W dniu 2017-05-08 o 15:24, r...@k...pl pisze:
    >>> Mon, 8 May 2017 15:21:01 +0200, w <591070bd$0$655$65785112@news.neostrada.pl>,
    >>> ksenia <k...@g...com> napisał(-a):
    >>>
    >>>> W dniu 2017-05-08 o 15:00, Akarm pisze:
    >>>>> W dniu 2017-05-08 o 14:50, ksenia pisze:
    >>>>>
    >>>>>> Dużo przed ciągłą, ale jak zjezdzałem to była już ciągła
    >>>>>
    >>>>> Szczęśliwie nie spowodowałeś czołowego zderzenia z pojazdem poruszającym
    >>>>> się prawidłowo swoim pasem ruchu.
    >>>>
    >>>> Już pisałem byłem w trakcie wyprzedzania, a on mi wyjechał
    >>>
    >>> Byłaby jego wina (najprawdopodobnie -- bo w sądzie różnie bywa), ale manewry
    >>> kończy się przed ciągłą, aby uniknąć takich przypadków.
    >>
    >> Pozwolę się sobie nie zgodzić z przedmówcą.
    >
    > Można -- nawet gdy nie ma się racji.
    >
    >> Wyprzedzanie na skrzyżowaniu jest ZABRONIONE. Wyjątkowo jest dozwolone
    >> tylko w ściśle określonych przypadkach. Ksenia wykonywał niedozwolony
    >> manewr i spowodował zagrożenie w ruchu lądowym. Sam taki manewr
    >> kwalifikuje się na ciężki mandat i kupkę punktów. W przypadku zderzenia
    >> moim zdaniem Ksenia nie miałby szans się wybronić, ani przed Policją,
    >> ani w sądzie.
    >
    > Bzdura. Wyjeżdżający z podporządkowanej ma ustąpić pierwszeństwa przejazdu
    > nawet wyprzedzającym na ciągłej. Jest to od dawna wiadome i oczywiste.
    >
    > Nie będę nawet na ten temat podejmował dyskusji -- mogę odesłać do jakiegoś
    > odcinka STOP Drogówki sprzed miesiąca-dwóch. Facet wyprzedzał na podwójnej
    > ciągłej autobus (stojący), z podporządkowanej wyjechał kierowca. Sytuacja
    > prawie identyczna jak tutaj. Gadka policji była krótka -- jeden dostaje mandat
    > za wyprzedzania na skrzyż., drugi za nieustąpienie pierwszeństwa i spowod.
    > kolizji.

    Tak jest. A głaby ktorym sie zdaje, że jest inaczej niech czytają te
    slowa do skutku. Moze w koncu cos sie w tym lbie rozjasni.

    --
    mk4

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: