eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaCzy zdjęcie o rozmiarze 5616x3744 px 300 DPI nadaje się na kalendarz A1 oraz B1?Re: Czy zdjęcie o rozmiarze 5616x3744 px 300 DPI nadaje się na kalendarz A1 oraz B1?
  • Data: 2009-11-02 16:40:31
    Temat: Re: Czy zdjęcie o rozmiarze 5616x3744 px 300 DPI nadaje się na kalendarz A1 oraz B1?
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-11-01 20:07:57 +0100, "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> said:

    > takie decyzje podejmuje fotograf
    > podczas robienia zdjęć
    > a grafikowi to można ręcę uciąc za coś takiego

    Idź Ty lepiej robić te śluby. Tam odpowiadasz za wszystko. Jak zrobisz
    raz zdjęcie na zamówienie do katalogu, to się zdziwisz. No może się nie
    zdziwisz, ale to będzie wyjątek. Niestety tu rację ma ten kto płaci. I
    on decyduje jak ostatecznie będzie wyglądało zdjęcie. Poza tym często
    jest tak, że w firmie reklamowej od wyglądu całości nazwijmy to
    kampanii są lepsi od Ciebie. I niestety to ich wizje masz Ty wcielić w
    życie, anie odwrotnie. Wiem, że to się kłóci z poczuciem pępkowatości
    każdego, ale cóż taka karma.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam