eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaCzy zdjęcie o rozmiarze 5616x3744 px 300 DPI nadaje się na kalendarz A1 oraz B1?Re: Czy zdjęcie o rozmiarze 5616x3744 px 300 DPI nadaje się na kalendarz A1 oraz B1?
  • Data: 2009-11-01 22:45:24
    Temat: Re: Czy zdjęcie o rozmiarze 5616x3744 px 300 DPI nadaje się na kalendarz A1 oraz B1?
    Od: "Marcin" <yahoo2n@delete@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Profesjonalnie (czy też "normalnie") robi się to tak, że przed sesją
    > rozrysowuje się kadry (wciąż najbardziej elastyczna technika kreowania),
    > ustala z klientem ile ma być widać i czego, dopiero na tej podstawie zleca
    > się robotę fotografowi.

    W przypadku mojego klienta jest to niemożliwe :)
    Pod koniec każdego roku robię im zdjęcia do kalendarza i co rok mają nowy
    dział marketingu (około 6 osób),
    o tym czy zdjęcia mają być rozebrane, czy ubrane, niewinne czy wulgarne,
    dziewczyny leżące czy stojące itd decyduje cały sztab ludzi
    od 6-cio osobowego marketingu poprzez dyrektorów handl., techn i innych aż
    po 3 współwłaścicieli, w tle tego tłumu głos zabiera fotograf amator, który
    także tam pracuje i musi wtrącić swoje uwagi.
    Wyciągnięcie średniej z ich wytycznych graniczy z cudem. Oczywiście zdjęcia
    mają być na wczoraj.
    Jednak w dzisiejszych czasach każdy klient się liczy a zwłaszcza stały
    klient.
    Pozytywne jest to, że po takich doświadczeniach nabieram wprawy w rozmowach
    z innymi łatwiejszymi klientami.
    Negatywne jest to, że pieniądze, które włożyłem w sesję wciąż są zamrożone.

    Pozdrawiam
    Marcin