eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaCzy zdjęcie o rozmiarze 5616x3744 px 300 DPI nadaje się na kalendarz A1 oraz B1?Re: Czy zdjęcie o rozmiarze 5616x3744 px 300 DPI nadaje się na kalendarz A1 oraz B1?
  • Data: 2009-10-31 17:29:45
    Temat: Re: Czy zdjęcie o rozmiarze 5616x3744 px 300 DPI nadaje się na kalendarz A1 oraz B1?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin pisze:
    > Klient zarzucił mi, że z takiego rozmiaru i rozdzielczości uzyska wydruk
    > najwyżej 47cm na 31cm (tak pokazuje Photoshop).

    Podoba mi się ten wątek, bo na razie tylko jedna osoba chyba zapytała o
    samą treść zdjęcia (w sensie wymagań technologii, bo nawet nie napiszę
    rozdzielczości).
    A co do mądrości wszelakich (od tego co pokazuje fotoszop, po
    pierwiastki kwadratowe, a nawet sześcienne) - zrobić możliwie
    najdokładniej materiał (jeśli wycinany, to z możliwie najmniejszym
    marginesem, czasem wręcz po przekątnej - kłania się liveview),
    powiększyć bspline, pokryć szumem, zarzekać się, za z cyfrowej Mamiyi.
    Klienci, dla których autorytetem jest Photoshop można spokojnie wciskać
    baje o średnich ściankach. Będą szczęśliwsi szerząc dookoła nowiny jakie
    to cuda z tych średnich formatów.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl