  • 1. Data: 2011-11-19 15:59:53
    Temat: Czy warto tą płytę kupić?
    Od: Maru <m...@n...pl>

    Szukam płyty pod AM2+, zastanawiam się nad tym zakupem tylko, że nie
    mogę nic bliższego znaleźć o tej płycie. Czy faktycznie to jest ECS GF8200??
    http://allegro.pl/hit-ecs-gf8200-am2-am2-phenom-ddr1
    066-audio8-1-i1938435053.html
    Czy warto brać tą płytę czy raczej szukać np. Asusa M3N78 lub coś z MSI
    K9A2-Neo.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-11-19 17:09:21
    Temat: Re: Czy warto tą płytę kupić?
    Od: krzysztof posłuszny <w...@w...pl>

    Użytkownik "Maru" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    066-audio8-1-i1938435053.html
    > Czy warto brać tą płytę czy raczej szukać np. Asusa M3N78 lub coś z MSI

    Na Twoje pytanie nie odpowiem ani tak ani nie.... Byłem w podobnej sytuacji
    tylko z tą różnicą że szukałem płyty pod karte grafiki i kupiłem płytę firmy
    MSI P4M900M2 za niecałe 100 zł. Płyta chodzi ja stare zardzewiałe taczki....
    Myślę że warto by było dozbierać jeszcze drugie tyle i kupić coś z górnej
    półki jak niechcesz żeby co chwila szlak cię trafiał... Tyle odemnie.

  • 3. Data: 2011-11-19 17:10:45
    Od: krzysztof posłuszny <w...@w...pl>

    Użytkownik "krzysztof posłuszny" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zardzewiałe taczki.... Myślę że warto by było dozbierać jeszcze drugie
    > tyle i kupić coś z górnej półki jak niechcesz żeby co chwila szlak cię

    Dodam jeszcze stare przysłowie - Tanie Zawsze Drożej Kosztuje!!!

  • 4. Data: 2011-11-19 18:02:47
    Od: Maru <m...@n...pl>

    W dniu 19.11.2011 18:10, krzysztof posłuszny pisze:

    > Dodam jeszcze stare przysłowie - Tanie Zawsze Drożej Kosztuje!!!

    Tego właśnie się obawiam, chyba poczekam i może coś sensownego kupię.

  • 5. Data: 2011-11-20 01:48:37
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

> [...]
    066-audio8-1-i1938435053.html
    > Czy warto brać tą płytę czy raczej szukać np. Asusa M3N78 lub coś z MSI

    Za tanio jakby. ASUS nie orzeł, ale poleci...

    Feromon

  • 6. Data: 2011-11-20 22:25:37
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "Maru" napisał:

    > lub coś z MSI

    MSI radzę omijać z daleka. Gorszego szajsu ze świecą szukać.

    Remek

  • 7. Data: 2011-11-21 17:50:28
    Od: Maru <m...@n...pl>

    W dniu 20.11.2011 23:25, Remek pisze:

    > MSI radzę omijać z daleka. Gorszego szajsu ze świecą szukać.
    >
    > Remek

    Dzięki za konkretną odpowiedź, jeszcze chodzi mi po głowie Asrock
    A780GXH/128M ponoć całkiem niezła jak na tę klasę płyt.

    Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2011-11-21 20:31:29
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 21-11-2011 o 18:50 Maru napisał na pl.comp.pecet:

    > Dzięki za konkretną odpowiedź,

    Za takie porady radzę omijać z daleka... Remka :)

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 9. Data: 2011-11-21 21:29:55
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "WiesłaW" napisał:

    > Za takie porady radzę omijać z daleka... Remka :)

    Mógłbyś rozwinąć? Co Ci się w moim poście nie podoba? Radzę autorowi wykluczyć
    jedną z opcji, ponieważ takie mam doświadczenia z MSI. O innych firmach póki co
    się nie wypowiadam. Masz inne zdanie? Napisz to zamiast personalnego ataku.
    Dostaniesz zaraz należyta odprawę i zrobi Ci sie przykro i głupio. nazwiesz mnie
    chamem i splonkujesz. Pamiętaj jednak, że to Ty zacząłeś.

    Remek

  • 10. Data: 2011-11-22 16:03:28
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 21-11-2011 o 22:29 Remek napisał na pl.comp.pecet:

> [...]
    > nazwiesz mnie
    > chamem i splonkujesz. Pamiętaj jednak, że to Ty zacząłeś.

    W którym miejscu Twojego postu jest napisane o Twoich doświadczeniach z
    marką MSI? Zdanie typu "to jest szajs" mogę napisać o każdej firmie (MSI,
    Asus, Gigabyte, Asrock) ponieważ wszystkie miewają wpadki, tylko co zrobi
    wtedy ogłupiały pytający? Pewnie podziękuje za konkretną odpowiedź :)

    Gdybyś napisał przynajmniej na czym się przejechałeś, zamiast tego
    bezsensownego niczym nie uzasadnionego stwierdzenia, to i ja chętnie
    poczytam. I to ode mnie żądasz rozwinięcia - a gdzie Twoje?
    Ja np. mam bardzo dobre choć nie za szerokie doświadczenia z MSI, a ich
    teraźniejsze płyty główne w niczym nie ustępują innym producentom. Jakby
    nie patrzeć jest to - zdaje się - trzeci "gracz" w tym segmencie.
    Czy MSI K9A2-Neo jest złą płytą?, bo ja widzę np jak właśnie rozsypuje się
    flagowy produkt Asusa na Socket A - A7N8X-E Deluxe.

    Nie było moim zamiarem Ciebie atakować, to miał być taki "prowokacyjny"
    żart. Bardzo przepraszam, jeżeli poczułeś się urażony. Mam jednak czasami
    takie nieodparte wrażenie, że pod nickiem Remek piszą dwie różne osoby :)

    --
    WiesłaW
    Opera Mail